וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודי: הפריט החורפי הראשון שתשחילו למלתחת הקיץ

5.9.2023 / 11:15

באופן מפתיע התותחים הכבדים נשלפים עוד לפני פתיחת העונה הקרה ומגפי הבוקרים מסתמנים כלהיט התורן. אם אתן חובבות את המגמה - אלו הצבעים ששווה שתשימו לב אליהם וככה תשלבו את הנעליים הדומיננטיות בלוק מעניין

עונה חדשה כידוע מחייבת הסתגלות מחשבתית בכל הנוגע להתארגנות בגזרת המלתחה, והחדשות הטובות לגבי הסתיו מגולמות באפשרות לערבב פרטי קיץ וחורף יחד, מה שמכניס למשוואה את השילובים האופנתיים הכי כיפים שיש כמו שורטס עם בלייזר מחויט, שמלת קיץ עם מגפונים או סריג קליל עם חצאית.

ובזמן שאנחנו פה בארץ נאלצות ליישר קו עוד גל חום קיצוני, מי מאיתנו שמבלה זמן ניכר בפיד האינסטרגמי כבר נחשפה לעובדה שאצל רוב האיט גירלז בצד המערבי של הכדור הסתיו כבר הגיע. על פי האנסמבלים החדשים שמציגות הפאשניסטות לעונת המעבר מסתמנת פייבוריטיות בולטת למגפי בוקרים. בחירה מפתיעה בהתחשב בכל כך הרבה נסיבות ובראשן שפשוט היינו מצפות להדרגתיות לפני שליפת התותחים הכבדים של החורף.

חסידות מגפי הקאו גירל לבטח ישמחו לשמוע שבחורף 2023 המגמה סופר רלוונטית, יעידו על כך מסלולי התצוגות של בתי האופנה קלואה, איזבל מארה, פיליפ פלין, ראלף לורן, מולי גודרד, ודייויד קומה, בין היתר. מה שכנראה האיץ את השאיפה להשתחל אליהן כה מוקדם מבחינה קלנדרית קרה בסדרת לוקים לוהטים בסוף האביב בואכה תחילת הקיץ מטעם אושיות כמו אמרטה או סיאנה מילר שכבשה את פסטיבל גלסטונברי במגפי בוקרים לבנים של איזבל, רק שאז היה פחות הגיוני להתחדש בזוג מגפיים שכזה.

עוד בוואלה!

מ-69 ועד 1,300 שקלים: 17 אופציות מטריפות לסניקרס לבנות

לכתבה המלאה

כעת, שאנחנו עם הפנים קדימה לטמפרטורות פחות חמות מגיע הטיימינג הנכון לאמץ אותם מחדש בגרסאות עדכניות של גוון אחד, רצוי עם תיפורים בולטים, או בשילוב של שני צבעים ויותר. שימו לב לאלו באדום-בורדו - אחד הגוונים החזקים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully