וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר כהן: "פינקתי את עצמי בפריט ב-13 אלף שקלים. רעד לי הגוף"

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 7:27

איזה ניתוח בא לה לעשות אבל היא מעדיפה להתרגל וללמוד להשלים עם הקיים, מה מוצרי הטיפוח שהיא לא זזה בלעדיהם, על מה היא בחיים לא תעז לשלם ומאידך - איזה פריט מפוצץ היא רכשה ממש לאחרונה? בר כהן, כוכבת "האח הגדול" עונה על כל השאלות המעניינות

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"האמת שלא קרה לי. אני משתמשת שנים באותם מוצרים של אסתי לאוודר ולא מוכנה לנסות דברים חדשים".

ניתוח שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"ניתוח אף. הייתי באיסטנבול וחשבתי לעשות אבל לא היה לי באמת אומץ אז הזרקתי מעט חומצה לצערי זה עובר אחרי חודש. אבל אני עדיין אני לא אעשה ניתוח ומעדיפה לחיות איתו בשלום. מפחדת נורא מניתוח כזה".

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
"לחלוטין תיק. למרות שהיום אני יכולה לרכוש, אני עדיין לא מרשה לעצמי, יש לי דברים הרבה יותר חשובים כמו לקנות בית בע"ה ולחסוך כסף לעתיד של הילד שלי. חוץ מזה נעליים נהרסות מה אני פרייארית".

בר כהן, אדיקט. הילה חן,
"נורא בא לי לעשות ניתוח אף, אבל אני מעדיפה לחיות איתו בשלום"/הילה חן

מה הקנייה הבאה שלך?
"בית".

איפור בחמש דקות.
"קרם הגנה עם פיגמנט - חובה גם בחורף, קונסילר, שימר משזף של אסתי לוואדר, הברקה עדינה בשפתיים ולערב דאבל וור של אסתי, שימר וסומק. כמובן גם ווקס גבות מכורה".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"זה היה העיסוק שלי לפני האח הגדול אז אף אחד לא נוגע לי בגבות".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"אני מזריקה בוטוקס במצח ולפני שנה עשיתי שפתיים. אני בעד כל שינוי שאישה רוצה לעשות בעבור עצמה שיגרום לה להרגיש הכי טוב בעולם".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"וקס לגבות, שימר של אסתי לוואדר והברקה לשפתיים. אני מאוד בייסיקית גם בלבוש וגם בטיפוח אבל מאוד אוהבת מוצרים איכותיים ועמידים שנשארים לאורך זמן".

טיפ מנצח לשיער?
להשתמש במוצרים טובים. גם אם יש לך תוספות שיער זה לא אומר שלא צריך לטפח גם את התוספות, לא להתקמצן ולחפוף אחת לשלושה ימים. אני משתמשת כבר 3 חודשים במוצרי ביוטופ והתוצאות מדברות בעד עצמן".

בר כהן, אדיקט. הילה חן,
בר כהן בשיתוף הפעולה החדש עם המותג אדיקט/הילה חן

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"ג'ינס, טי שירט לבנה וסניקרס. בחורף מעל טרנץ' של אדיקט שאני לא מורידה אותו כל העונה כבר לא נעים לי מעצמי".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"פינקתי את עצמי השנה בשעון טנק של קרטייה ב-13 אלף שקלים שזה משהו שרציתי מאוד. לא אבלף שרעד לי הגוף לפני הרכישה אבל שעון זה פריט שמשדרג את הלוק ברמות והדגם שקניתי הוא ניצחי ומגיע לי".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"המילה זול זו מילה שאני לא אוהבת כי רוב הבגדים שלי במחירים שפויים וכך גם המותגים שאני עובדת איתם. אני לובשת איכות במחיר שפוי. הטי שרטים שלי למשל של אדיקט - איכות שלא מביישת מותג על ועוברות מאה כביסות ונשארות פלס. אז יש לי טישרטים או גופיות באיכות מדהימה שעלו לי 60-80 שקלים ואני חונקת".

בר כהן, אדיקט. הילה חן,
"טעם טוב לא קונים בכסף". בר כהן לאדיקט/הילה חן

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"יש המון מותגים שאני אוהבת , ואם רגע נשים בצד את מותגי העל - אז ליום יום גם לי גם לליאו וגם לאליאב - פולו ראלף לורן בעיניי זה שיא הסטייל".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"רק קצר ולק טבעי - בעיניי זה הכי יפה וקלאסי. מה שכן - שאפו למי שמצליחה לנהל את חייה עם ציפורניים ארוכות".

מה חטא הטיפוח שלך?
"אין לי חטא טיפוח או משהו שאני לא מקפידה עליו. אני חושבת שאישה וגם גבר צריכים להיות מטופחים במידה הגיונית. אני מקפידה על שיער מסודר, ציפורניים גבות ושפם, קרמים הכי טובים לעור שלי ושמירה עליו, וכמובן ריח טוב .אז כן, אני מאוד מקפידה וחשוב לי".

עוד בוואלה!

ג'וליה שחר: "אני ממש אוהבת הלבשה תחתונה. ממש"

לכתבה המלאה

איפה את קונה בזול?
"מחיר הגיוני זו המילה - רוב הבגדים שלי לגמרי במחירים שפויים. טעם טוב לא קונים בכסף. אני קונה מה שבא לי ולא מחסירה מעצמי דבר. אני מצליחה לבנות לוקים שנראים בעיניי מאוד אופנתיים מבלי למשכן את חשבון הבנק שלי. זה גם משהו שאני תמיד מדברת עליו , קנייה חכמה וטובה. אני קונה בהמון מותגים בארץ וגם ממליצה על מותגי אופנה טובים ואיכותיים במחירים שמאפשרים לכולן להתלבש בהתאם".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"ג'ינס ליוויס של אימא שלי, דגם 501 שלנצח יהיה רלוונטי".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"על כל כך הרבה דברים. אני לא ארכוש טרנדים חולפים לא משנה כמה בעזרת השם אתפתח וארוויח, זה אופי. גדלתי במקום שלא היה בו הרבה ואני יודעת לרכוש נכון ואף פעם לא מרגישה פחות - טרנדים חולפים וזה בזבוז בעיניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully