וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאווו: מאיה קיי בביקיני קטן וחייתי

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 11:04

בעוד כולנו מנסים להיכנס לשגרה, מאיה קיי עדיין חוגגת על אדי החופשות האחרונות שלה, ופייר - יש במה להתפאר. ביקיני מנומר של מותג ישראלי מוביל - אז כמה הוא יעלה לכן ובאיזה טריק השתמשה הדוגמנית לתעוזה מקסימלית?

מאיה קיי, הפאשניסטה שלא מפסיקה להסתובב בעולם מדלגת בין מלתחה מפוארת של מותגי על (לצד מותגים נגישים להם הם מדגמנת) לבין ארסנל מפואר במיוחד של בגדי ים. זה כמובן לא נגמר שם וכל האקססוריז הנלווים תמיד און פוינט - מכובעים, מטפחות, משקפי שמש בשלל צבעי והקשת וכן, אפילו ציפורני החתול נצבעות בגוונים שמתממשקים עם לוק החוף שלה.

אז הביקיני האחרון היה בהחלט אחד שניתן להתפאר בו עם גזרה מינימליסטית, פרינט פראי שהחמיא מאוד לגוון עורה השזוף של קיי הנופשת, ונרשם גם טריק טרנדי שחרך את האינסטה בשנה האחרונה. חזיית משולשים בהדפס מנומר בגווני חומים שונים ועד לצהבהב של המותג הישראלי המצליח של נטע אלחמיסטר ונועה בני - בננהוט.

מאיה קיי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ביקיני קטן של בננהוט. מאיה קיי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

החזייה, לה שרוכי קשירה חומים בעלות 399 שקלים ושם נרשם טריק הביקיני שהזכרנו מעלה. זה לא שהחזייה לא במידה - פשוט הידוק קל יביא לכדי אנדר בוב מסובב ראשים, תאהבו או לא - זה קורה. לחזייה הסקסית, ממנה הציץ קעקוע חצי הירח של קיי, תחתוני קשירה ברזילאים תואמים באותו הפרינט בדיוק, בעלות 399 שקלים גם כן באתר או בחנות בנמל תל אביב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאיה קיי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נרשם גם טריק אנדר בוב שחרך את האינסטה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אותה גלריית תמונות רותחת הגיעה מחופשה קצרה של קיי והחברים (מינוס הבויפרנד טל מורד) במיקונוס ומעט לפני כן זרח בפיד בגד ים מטריף בצבעי גלידה של דיזל עם מפתח עמוק בחזה, בצדדים ובישבן. הסטורי לעומת זו מעיד כי קיי לגמרי כבר בארץ הקודש, אבל אין כמו להתרפק על חופשה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully