וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק משתבחת: ג'יזל נראתה אלוהית בלוק הזה

הטופ מודל הנצחית הגיעה לארוחת ערב אינטימית במהלך שבוע האופנה בניו יורק בפריט דנים מטריף, כפכפי עץ ופנים זוהרות - כאילו הזמן עצר מלכת

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

טופ מודל לנצח תהיה טופ מודל ואין דוגמה טובה מכך לג'יזל, הדוגמנית הברזילאית בעלת הרגליים הבלתי נגמרות שהתברכה בגנטיקה לא מהעולם הזה. שבוע האופנה בניו יורק יצא לדרך כבר בשבוע שעבר ובין שלל התצוגות מצליחים המותגים השונים למנף את הנהירה ההמונית ולהזמין לארוחות אינטימיות לכוכבים נחשבים שלא שוהים הרבה בתפוח הגדול.

ג'יזל בונדשן. splash
לנצח טופ מודל. ג'יזל בונדשן/splash

את הארוחה הנוכחית אירח מותג ההלבשה האדג'י פריים שמתמחה בדנים ואל האירוע הגיעו גם נעמי קמפבל והזוג הטרי קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה, המתמזמזים התורנים. אך ללא ספק המעניינת ביותר הייתה בונדשן, ולא, לא בגלל ספר הבישול החדש שלה אותו היא מקדמת במרץ.

בונדשן, אחת מהדוגמניות הכי משובחות של הניינטיז, הפציעה בז'קט ג'ינס אוברסייז מינוס מכנסיים. הז'קט המצוין (ממנו בצבץ טופ שקפקף) עמוס כיסים, חיתוכים וכפתורים מעניינים ובעל חגורה בסיומת שנשארה סגורה ובכך התקבל מעין מראה של ז'קט-שמלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'יזל בונדשן. splash
בז'קט דנים אוברסייז של frame/splash

לרגליים החטובות והשזופות בהן השוויצה ג'יזל במקסימום נבחרו כפכפי עור על עקב עץ גס עם רצועת עור לסגירה מאחור - 2,400 שקלים באתר המותג. אך לוק הניינטיז של ג'יזל בת ה-43 לא היה שלם מבלי שיערה המשוחרר והבלונד האייקוני, איפור משובח של הברקות שהבליט את עצמות הלחיים, ליפסטיק טבעי והטריק החשוב ביותר לשדר נונשלנטיות - ידיים בכיסים.

ג'יזל בונדשן. splash
מי באמת צריך מכנסיים עם ז'קט כזה???/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully