וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי ריזורט מהחלומות: המעצבת הישראלית שאתם חייבים להכיר

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 7:27

היא גדלה באילת, ספגה חופש כל ילדותה ונתנה להרי אדום להוות השראה לבגדי הריזורט המטריפים שלה. תמר דבי, המעצבת הישראלית שמכוונת ל'טהור ופשוט' נותנת את המענה המושלם למה שנשים רוצות ללבוש תחת השמש

בשנים האחרונות המילה ריזורט התקבעה חזק בתודעה האופנתית כמושג המגלם את כל מה שמשדר חופש ונופש, ים ובריכה, שמש ולייף סטייל נטול דאגות. כמי שנולדה באילת וגדלה בין גלישת רוח לבין תחביב של שינוי גזרות בשמלות שרכשה, לא מפתיע שתמר דבי אחראית על זיקוק התשובה המושלמת ל'מה נשים רוצות ללבוש תחת השמש'.

המותג שהקימה לפני כשלוש שנים מציע ליין של פריטים בגוונים בהירים טבעיים העשויים טקסטיל ייחודי ומקומט למראה בצלליות נינוחות אך בעלות שיק סקסי להחריד. בהשראת הרי אדום וים סוף לצד וייבים של חופש ותנועה הקולקציה של דבי מבוססת כאמור על אותו בד רך, דקיק וקליל למראה שמתחיל מרשת דייגים גולמית קשיחה עשויה כותנה אורגנית אשר עוברת תהליך עיבוד סודי שכולל כיווץ וריכוך עד לתוצאה המופלאה, כפי שניתן לראות בתמונות.

תמר דבי. יח"צ,
"רציתי ליצור בגדים שאת לובשת ומרגישה בחופש". תמר דבי/יח"צ

הגזרות המחמיאות מעוצבות ברישול עדין בעל מראה מלטף ונעים שנועד לעטוף אותנו בנינוחות אוורירית ברגעים שבין הים למסעדה וגם יודעות להיות הרבה מעבר, כמו למשל בשתי שמלות הכלה איתן התחתנה ליהי קורונובסקי ביוון בתחילת השנה. אושיות מוכרות אחרות שהתמכרו לפריטים המטריפים של תמר הן יעל שלבייה, הזמרת אודיה, מאיה קיי והאיט גירלז המקומיות יאנה לוי, עמית מנחם פיליפ ושירה מורג, בין היתר.

"רציתי ליצור בגדים שאת לובשת ומרגישה בחופש, בסגנון שיהיה על זמני ולא טרנדי, טהור ופשוט. לים, למסעדה יוקרתית, בתור שמלת כלה, בגד למקווה, למסיבת רווקות. את לובשת אותו וישר מרגישה קלילה מיוחדת", מספרת דבי, 40, שכבר מבוססת בשכונת נווה צדק התל אביבית, שם היא גרה, יוצרת, מעצבת ומוכרת את הדגמים (בקרוב תושק גם חנות אונליין).

הבסט סלר שלה הוא הפראו, יריעת בד בגימור קרושה פרנזים שנועדה לעטוף את הגוף מעל בגד ים המתפקדת גם כחצאית אסימטרית מחמיאה. את הפראו אפשר ללבוש עם גופייה תואמת בגזרה פתוחה בצדדים ויש גם חולצת כפתורים, מכנסי דייגים, טופים שונים ועד שמלת תחרה ארוכה בגזרת סטרפלס פליסה או שמלת קולר אוורירית.

טווח מחירים- 500-2,300 שקלים
הגעה לסטודיו בתיאום מראש 054-9223366

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully