וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרי מצא: "רציתי להסיר את הצלקת שלי, היום אני חיה איתה בשלום"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 9:31

מה הטיפ שלה לשיער מתולתל מטריף, מה הפריט הכי יקר שיש לה בארון, איזה אסון קוסמטי קשוח קרה לה בעבר, מהי שגרת הטיפוח שלה ואם היא ממש חייבת לבחור - תיק או נעליים? מעצבת האופנה והפאשניסטה עפרי מצא עונה על כל השאלות שמעניינות באמת

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"אי שם בגיל 20 נשפכה על גב כף היד שלי שעווה רותחת להסרת שיער ונכוותי כוויה דרגה 3. במקום להגיע לאירוע שתכננתי לצאת אליו, תפסתי מונית לבית חולים. עד היום יש לי צלקת גדולה בגב כף היד, בעבר חשבתי להסיר אותה בלייזר, היום אני חייה איתה בשלום. כמובן שמעולם לא השתמשתי שוב בשעווה".

ניתוח/טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"בגדול אני סופר פחדנית. הפעמים היחידות בחיים בהם עברתי ניתוח הן הלידות של הילדים שלי, את שניהם ילדתי בניתוח קיסרי. אם היה אפשר להביא את הגוזלים האלה לעולם בדרך קסם כנראה שגם על הניתוחים האלה הייתי מוותרת".

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
"זה מאוד תלוי ברגע. אם זו קנייה אימפולסיבית - סביר שאבחר בנעליים. תיק ממותג הוא בדרך כלל תוצאה של קנייה מתוכננת מראש אחרי שבדקתי והבנתי בדיוק מה אני רוצה. בשנים האחרונות הרגעתי משמעותית את כמות השופינג, אני מעצבת לעצמי את רוב הבגדים שלי וכשאני מתחדשת אני משתדלת לקנות חכם, פריטים איכותיים וטובים, כאלו שילכו איתי שנים קדימה ולא פריטים שהם טרנד חולף. לאחרונה אני לובשת בעיקר בגדי מעצבות ישראליות שנמכרים אצלי בסטודיו, יש בהם משהו ייחודי ופחות ממוסחר, בדים טובים ואיכותיים ובדרך כלל מיוצרים בכמויות קטנות".

מה הקנייה הבאה שלך, במה את חושקת?
"סניקרס נוחות. מאז שהפכתי לאמא הנוחות בחיי עברה למקום הראשון. כמובן שהסטייל הוא סופר חשוב אבל אם כשהייתי בת עשרים הייתי רצה על סטילטו מיפו ועד צפון תל אביב, היום הסיכוי שאקנה פריט שלא נוח לי בו רק בגלל שהוא מהמם הוא אפסי. בתור יזמית בת 31 עם שני ילדים, סטודיו שעובד 24 שעות, אתר אונליין ומתחם ביוטי אני חייבת לשמור אנרגיה והנוחות שלי מאוד חשובה לי".

איפור בחמש דקות.
"בקיץ שגרת הבוקר שלי היא מהירה וכוללת איפור סופר קליל ומנצח. מתחילה בספרי שיזוף של NORVELL, מאז שפתחתי את השיזוף במתחם שלנו בדקתי המון מוצרים ופשוט התמכרתי. הוא ממש החליף לי את הצורך להשתמש במייק - אפ. אחרי זה נותר רק סירוק ומסקרה לגבות שזה מאסט, קונסילר של נארס גוון CUSTARD, סומק ורוד YSL גוון Blush 04 ולחות לשפתיים של Charlotte tilbury גוון Pillow talk".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"אני לא עושה גבות, אני אוהבת אותן טבעיות, מדי פעם מנקה לעצמי אבל זו אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה בעמוד האינסטגרם שלי. הלוק חשוב לי ואני סופר מוקפדת אבל אני אוהבת מאוד את המראה הטבעי בגבות".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"אני בעד כל מה שעושה לכל אחת טוב על הלב, אם יש משהו שמפריע למישהי כשהיא מסתכלת על עצמה במראה, אני הכי בעד לטפל".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"טיפול שיזוף בהתזה ב-THE TANNING CLUB, שיזוף שקוף, לא מלכלך וללא ריח לוואי, קרם ללא שטיפה של olaplex N.6 - מוריד את הפריז בשיער, מושלם במיוחד לקיץ וזה מוצר גאוני למתולתלות. והשלישי - כל מוצרי הטיפוח לפנים מסדרת AMBER FORMULA של הקוסמטיקאית הצמודה שלי ענת אהרון. אני לא זזה בלעדיהם לשום מקום".

טיפ מנצח לשיער?
"את הסוד שלי לשיער מושלם אני שומרת קרוב מאוד. הספר הצמוד שלי תומר גלעדי, הוא בן הזוג שלי ואב ילדי. את מתחם הביוטי בהרצליה THE TANNING CLUB הקמנו יחד אני על הבגדים והשיזוף ותומר על השיער. יש לו ידי זהב, ואני מקפידה על גוונים ותספורת אחת לחודשיים שלושה".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"בבגדים שנוח לי בהם, מבדים טבעיים ובגזרות נוחות שלא חונקות את הגוף. לאחרונה אימצתי חזק את הסטים - מכופתרת ומכנסיים קצרים או טי-שירט אוברסייז בשילוב שורט תואמים וככה אני לא צריכה לחשוב יותר מידי על שילובים".

פריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"תיק יד של בוטגה ונטה בעיצוב שתי וערב מעור בצבע בז' מושלם מושלם מושלם. הוא עלה 8,000 שקלים וזו לגמרי הרכישה הכי טובה שעשיתי בחיי. משתמשת בו יום יום".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"ג'ינס מזארה שקניתי לאחרונה בסייל ב-169 שקלים והוא משמש אותי לא פחות מהתיק של בוטגה".

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"כשאני בחו"ל אני אוהבת ללכת לחנויות ושווקים המקומיים. שם אני מוצאת פיסים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"כמה שיותר קצרות וטבעיות מבורך. לאחרונה החלטתי להפסיק עם הלק ג'ל, נמאס לי מהשיעבוד והזמן שאני מבזבזת, אני תמיד יוצאת עצבנית על הזמן ששרפתי. אני מצלמת הרבה את כפות הידיים שלי כשאני מעלה מוצרים לרשת, כפות הידיים שלי הרבה בפרונט, לא בטוחה שאצליח להחזיק מעמד שלי ג'ל, אבל היי ,אני מנסה".

מה חטא הטיפוח שלך?
"לא שותה מספיק מים שזה אסון. היום שלי כל כך לחוץ ואני דואגת להכל מסביב ופשוט לא תמיד מצליחה להגיע לעצמי, לעצור לשתות מספיק מים או לאכול ארוחות מסודרות".

איפה את קונה בזול?
"מתה על Shine. אני מזמינה גומיות לשיער, קליפסים ומלא שטויות לאלכס הקטנה שלי, בערב היא מתפנקת איתי במיטה אנחנו גוללות והיא בוחרת לעצמה אקססוריז. התפוח לא נפל רחוק מהעץ".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"שמלת לימונים האייקונית של OFRIMATZA STUDIO שעיצבתי בקולקציה הראשונה שהושקה בשנת 2018, בהחלט אחת השמלות האהובות עלי, היא מזכירה לי תמיד את התעוזה שהיתה לי לפתוח עסק כשעוד הייתי בשנה הרביעית בשנקר".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"החיים לימדו אותי לא להגיד 'בחיים לא'. ככל הנראה שאשלם על משהו בפעם הראשונה ואם זה לא מתאים לי, לא אחזור על אותה טעות שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully