וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמלה שלי נקרעה כשישבתי בשורה הראשונה בשבוע האופנה - וראו לי הכל"

18.9.2023 / 0:17

משפיענית אופנה שיתפה את תקלת המלתחה המאוד מצערת שקרתה לה בזמן שישבה בשורה הראשונה בתצוגה בשבוע האופנה. לדבריה אחד הנוכחים הצביע עליה מעבר למסלול וצחק

ישבתי בשורה הראשונה בשבוע האופנה - והשמלה שלי נקרעה/Anna McEvoy

מאז הנפילה של קארי בראדשו על מסלול התצוגה של שבוע האופנה ב"סקס והעיר הגדולה" לא ראינו פאדיחה כזאת. משפיענית אופנה שיתפה סרטון של תאונת המלתחה המאוד מצערת שלה שקרתה בעיצומה של תצוגת אופנה - כשהיא יושבת בשורה הראשונה באולם.

אנה מק'אבוי (@annamcevoy21) שיתפה את תיעוד התקרית עם למעלה מ-80 אלף העוקבים שלה בטיקטוק. המשפינית המהממת לבשה שמלה שחורה ללא כתפיות עם גזרות באזור החזה שלה. בסרטון הקצר היא מציגה לעוקבים שלה כמה קרוב למרכז העניינים היא ישבה כשרואים את דוגמניות שבוע האופנה חולפות על פניה. האירוע התחיל קליל, כשהיא נראתה צועדת לאולם עם כוס שמפניה בידה. לאחר תחילת התצוגה, דברים התחילו להשתבש. לפתע, בלי שום הכנה מוקדמת, החלק הקדמי של השמלה שלה נקרע וחשף בפני כל הנוכחים את החזה שלה.

"כשהשמלה שלך נקרעת והציצים יוצאים החוצה, בזמן שאת יושבת בשורה הראשונה בשבוע האופנה", היא כתבה בסרטון והוסיפה: "הציצים שלי יצאו החוצה". למזלה אחד המעצבים שנכחו במקום ניגש מהר לסייע לה ולתקן את השמלה הקרועה שלה.

"כל מה שאני זוכרת זה את הבחור שמעבר למסלול מצביע וצוחק", היא שיחזרה את רגעי האימה.

צפו בתקרית המביכה:

תאונת מלתחה בשבוע האופנה. tiktok.com/@annamcevoy21, צילום מסך
מזל שהיה שם מישהו לעזרה/צילום מסך, tiktok.com/@annamcevoy21
תאונת מלתחה בשבוע האופנה. tiktok.com/@annamcevoy21, צילום מסך
היא התמודדה עם זה כמו מלכה/צילום מסך, tiktok.com/@annamcevoy21

צופיה הביעו את תנחומיהם על תקלת המלתחה והחמיאו לה על האומץ לשתף בתקרית. "או מיי גד, אני מרגישה כל כך רע בשבילך, כמה מביך, אבל התמודדת עם זה יפה ועדיין הפצצת", כתבה אחת בתגובה. אחרות שיתפו את רגעי תקלות המלתחה המביכות שלהן: "קרה לי בדיוק אותו דבר בזמן שהייתי בתור לעלות למטוס!" כתבה אחת, "זה היה כל כך מביך. כולם ראו את הסחורה שלי".

כמה מהנשים שהעריצו את השמלה שינו את דעתם לאחר שנודע להן מה עלה בגורלה: "זה השתנה אצלי מרצון עז לקנות את השמלה ללעולם לא לרצות לראות אותה שוב. זה מדהים", סיכמה אחת הצופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully