וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליה פוקס: "נשים איבדו את החיים שלהן כדי שנוכל להתלבש ככה"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 10:22

ג'וליה פוקס ממשיכה לייצר כותרות תודות למראות חושפניים ומפוקפקים בשבוע האופנה בניו יורק. הפעם נראה כי יש אג'נדה מאחורי הבחירות והנה מה שיש לפוקסית לומר

אי אפשר שלא להיות המומות כל פעם מחדש כששמה של ג'וליה פוקס עולה לכותרות. הרי סאגת קניה ווסט עברה מזמן, ופוקס, בלי הרבה תוכן מסקרן מעבר - עדיין מצליחה להישאר בכותרות. לאחרונה פורסם כי היא קיבלה כנפיים מוויקטוריה'ס סיקרט, אבל האישיו הוא שהפוקסית מצליחה לייצר עניין במינימום בגדים. הפעם נראה כי יש אג'נדה העומדת מאחורי כל הלוקים המפוקפקים אותם לבשה בשבוע האופנה האחרון בניו יורק והנה מה שג'וליה אמרה בריאיון טרי.

ג'וליה פוקס. GettyImages
יש מסר. ג'וליה פוקס בתצוגה של pretty little thing/GettyImages

"נשים איבדו את החיים שלהן כדי שנוכל להתלבש ככה", הצהירה פוקס ל'פוסט ניו יורק' בסוף השבוע שעבר. "כמות התגובות השליליות שנשים חוטפות היא משוגעת", מוסיפה ג'וליה, "אנשים רוצים שנשים יתכסו כאילו הן ב'סיפורה של שפחה' או משהו", ולפוקס כפי שהבנתם זה פחות מתאים. היא חוגגת את גופה והמיניות שלה בשיא הקיצוניות, רק חבל שזה נעשה בטעם רע.

ג'וליה פוקס. GettyImages
נצמדה לקונספט התכשיטים? הפוקסית בתצוגה של פנדורה עם טופ וחצאית מעוטרים בשעונים/GettyImages

בין הלוקים החושפניים עליהם נמתחה ביקורת היו ביקיני עשוי מתכת לתצוגה של pretty little thing מעליו לבשה מעיל עור גדול אותו סגרה לישיבה בפרונט רואו לצד אמילי רטאייקאוסקי. נרשמה גם שמלת כלה פצפונת (הלוק הלבוש ביותר) לתצוגה של Wiederhoeft's עם הינומה עצומה ובסופה פרווה, לוק קרינג'י לתצוגת האופנה של פנדורה בטופ זעיר וחצאית מיני נמוכה מעוטרת שעונים ועוד סט לבן המורכב ממחוך עם קאט-אאוט חושפני בחזה, חצאית מיקרו פליסה ושתי צמות לראשה.

ג'וליה פוקס. GettyImages
"נשים איבדו את החיים שלהן כדי שנוכל להתלבש ככה"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully