וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזייה שלום: דמי מור שומטת לסתות בשני לוקים מטריפים

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 16:01

דמי מור סובבה ראשים בשבוע האופנה במילאנו והציגה לוקים רותחים בעלי מכנה משותף מובהק - העדר חזייה. השחקנית האייקונית בת ה-60 נראתה בשיאה ולא שכחה להביא את חברה הטוב ביותר לפרונט רואו

שבוע האופנה המתקיים בימים אלו במילאנו מגיע מחר לסיומו וכמו תמיד מלבד שלל התצוגות שעוררו לא מעט עניין, האקשן האמיתי התרחש בשורה הראשונה. בין הידועניות שנקראו לדגל בלטה במיוחד דמי מור, אשר גנבה את ההצגה בשתי הזדמנויות שונות בעודה מציגה לוקים רותחים בעלי מכנה משותף אחד - והוא - היעדר חזייה.

דמי מור. GettyImages
בלייזר עשוי סאטן בוהק בתצוגה של ורסצ'ה. דמי מור/GettyImages

ביום שישי האחרון, השחקנית בת ה-60 שהפכה לאחרונה לסבתא ומתוחזקת שיא, גם אצל הקוסמטיקאית הישראלית המצליחה קרן ברטוב, סובבה ראשים במהלך תצוגת אביב-קיץ 24 של בית האופנה ורסצ'ה כשהיא לובשת טופ שחור מחויט בסגנון בלייזר עשוי סאטן בוהק עם מחשוף אולטרה עמוק בשילוב רקמות ומכנסי פרנזים בזהב מנצנץ. ואם המראה הנועז לא גרר מספיק תשומת לב לקו הפרונט, מור הצטיידה באקססורי קלאסי של סבתות בפנסיה - חית מחמד מסוג צ'יוואווה - תחוב מתחת לזרועה.

יום קודם לכן דמי התייצבה במינגלינג שליווה את התצוגה של פנדי, בית האופנה אותו מוביל חברה הטוב קים ג'ונס, באאוטפיט סופר שיקי בגוון כתום קורל. הכוכבת הלוהטת הדהימה את הנוכחים בסילואטה חטובה להפליא שנארזה בסט ריב הדוק של חצאית מידי וחולצת גולף ללא שרוולים שלא השאירה הרבה מקום לדמיון.

דמי מור. GettyImages
סט ריב הדוק של פנדי שלא השאיר הרבה מקום לדמיון/GettyImages

כדי להשלים את ההרכב - שסוגנן על ידי הסטייליסט בראד גורסקי - מור אחזה ברישול מכוון מעיל אפרפר שטאטא את הרצפה לצד עקבים שחורים עם רצועת קרסול זהובה ותיק יד שחור תואם. את הגלאם חתמו צמידי זהב פלוס זוג כפפות בירוק בהיר איתן מחאה כפיים כשישבה למרגלות המסלול בין הדוגמניות אמבר ולטה ונעמי קמפבל.

  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully