וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת בכורה: אנה זק שורפת את המסלול בחוטיני

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 9:31

אנה זק הגשימה חלום וצעדה לראשונה בתצוגת אופנה בפאשן וויק הנחשב של פריז. הכוכבת החליפה שני לוקים מגה סקסיים בשואו של מותג ההלבשה התחתונה Etam ושרפה את המסלול. צפו

אנה זק מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב ושגיא בן נון/מערכת וואלה!, צילום סטילס:ראובן קסטרו

חייה הקשים של דוגמנית בשבוע האופנה - אם את לא איי ליסטית שנעלו אותה בלו"ז חודשים מראש, את מתבשרת על השתתפותך בתצוגה בין 48 ל-שעות ספורות עד תחילתה. כן, כן, הלחץ הוא אמיתי ורוב הפעם הדוגמניות כלל לא יודעות אם יזכו לצעוד, אחרי אינספור מדידות ופגישות שעשו שבועות לפני בכדי להרשים. קשוח.

אנה זק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שורפת את המסלול בפריז. אנה זק/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

כוכבת הילדים והנוער המצליחה אנה זק מנסה לפרוץ גבולות ומתחילה יפה בפאשן וויק בפריז כשהיא צועדת למותג ההלבשה התחתונה הצרפתי הנחשב Etam. על אף העיסוק המרכזי של זק - שירה ומשחק, היפהפייה המקומית גם חתומה בסוכנות הדוגמנית woman paris, שמנסה לסגור לה עבודות מעבר לים. והנה - הופעת בכורה על המסלול אמש (שלישי) הוכיחה עצמה בענק כשזק צעדה בשני לוקים רותחים.

עוד בוואלה!

היי גורג'ס: אנה זק מלבלבת בביקיני פרחוני

לכתבה המלאה

הראשון והסקסי מבין השניים - בגד גוף בחיתוך ירך גבוהה עם מחשוף בחזה וגזרת קולר שנחתמת בטרנד הפרח בשילוב גרביונים סקסים וסנדלים זהובים שתאמו לפרח על צווארה ושני צמידי זהב מאסיבים. השני - מחוך סטרפלס שחור עם מחטב תואם וגרביונים מנוקדים בשילוב חולצה שקפקפה תואמת.

"היי, זאת אני הבכייינית לפני יומיים ברגע שגיליתי שהתקבלתי לתצוגה הראשונה שלי בפריז", כתבה זק בסטורי שהעלתה אחרי ששיתפה את הריל המטריף בו היא צועדת. שאפו.

  • עוד באותו נושא:
  • אנה זק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully