וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם סטריט סטייל משגע: החברה החדשה של ליאו היא לא רק אייקון על המסלול

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 9:53

היופי והכריזמה הייחודית של ויטוריה צ'רטי מול המצלמות הפכו אותה לדמות אייקונית עבור הדור החדש ולא פלא שהצליחה להיכנס לרשימת הצמודות של לאונרדו דיקפריו. המראות על המסלולים שלה לא פחות ממטריפים - אבל אנחנו דווקא ננעלנו על הסטריט סטייל המשובח

ויטוריה צ'רטי. GettyImages, GettyImages
הצמודה החדשה של ליאו. ויטוריה צ'רטי/GettyImages, GettyImages

דוגמנית שכבר החלה להתברג בתעשיית האופנה תצעד ביותר מ-50 הופעות בעונה. כזו היא ויטוריה צ'רטי (25) הדוגמנית האיטלקייה שבשבועות האופנה האחרונים קוטפת את טייטל הכוכבת המצטיינת של המסלולים הגדולים. היא החלה את הקריירה המשגשגת בגיל 14 ומאז מובילה ביד רמה מקצוענות סולידית ונמצאת במעמד שווה ערך כשהיא מקבילה לשמות הגדולים לצידה של ג'יגי חדיד (חברתה הטובה), בלה האחות וקנדל ג'נר.

אמנם שמה נקשר בשבועות האחרונות לזוכה האוסקר ליאונרדו דיקפריו, ואם הם אכן קרובים כמו שהם נראים, זה בהחלט מעורר את השאלה: מה ג'יג'י חושבת על הרומן של צ'רטי עם דיקפריו, בהתחשב בשמועות שחדיד הייתה עם השחקן רק חודשים לפני כן? לעת עתה, אנחנו יכולות רק לתהות.

נחדד כי על אף הרומן היא ממש אבל ממש לא חדשה בנוף. צ'רטי נחשבת לאחת מדוגמניות העל של הדור החדש ולא נחטא אם נכריז כי היא לגמרי האיט גירל הנכונה והראויה בשכונה, מול שמות כמו קארה דלווין ואמילי רטאייקאוסקי. היא צעדה על אינספור מסלולים, כיכבה על שערי מגזינים וקידמה קמפיינים בין היתר של שאנל, פראדה, ורסצ'ה, פנדי, ולנטינו ומה לא. אתרים מדווחים שאפילו נרשמה לדוגמנית המחופשת ביותר באתר 'מודל', פלטפורמת אופנה המשמשת אנשי מקצוע בתעשייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויטוריה צ'רטי. GettyImages, GettyImages
אבל הסטריט סטייל הוא זה שמעניין/GettyImages, GettyImages

נכון, על המסלולים על מציגה את הפיסים של הרגע אבל אם נעשה רגע זום אין לסטייל היומיומי שלה, נוכל להבחין בסטריט סטייל מעולה, דרך המראה הברונטי הטבעי והיכולת שלה לסחוב ללא מאמץ סגנונות אופנה שונים. צ'רטי ידועה בתווי פניה המדויקות, הכוללים עצמות לחיים גבוהות וקו לסת מחודד, אך גם זוכה לשבחים והרמות על הרבגוניות שלה, כשהיא טובלת עצמה במראות קלאסיים ואלגנטיים ועד להיותה אחת מחלוצות הלוקים הנועזים וה'גסים' יותר.

ויטוריה צ'רטי. GettyImages, GettyImages
סטיילינג מעולה של לורנזו פוסוקו/GettyImages, GettyImages
ויטוריה צ'רטי. GettyImages, GettyImages
וייב דארק עמוק ופטמה סוררת/GettyImages, GettyImages

בחירות המלתחה שלה מתחלקות לשתיים, כשהראשונה והבולטת הוא וייב הדארק העמוק המתבטא בבגדי אוברסייז בצבעים כהים, גזרות מרושלות והרבה מכפלות לא ברורות. באירועים פומביים (שהם לא על המסלולים כמובן), היא לא תחשוב פעמיים האם לחשוף שד או שניים - בקיצור, קיארה פראני 'פרי דה ניפל' דור ההמשך (זה קטע של איטלקיות?). כל זה מתבטא כמובן גם בפן הגלאמי של הסיפור, הכולל איפור כבד, צלליות על פלטת האפור ומריחת איילינר מכובדת, חתולית ונועזת.

כל זה מתבטל בבת אחת כשבצד השני של הסקאלה, נראית לפתע הקיוט גירל הקלאסית, שמציגה את עצמה בשמלמלות מיני מתנופפות לצד סניקרס (ברור שהרבה אדידס סמבה), מכנסיי אוברסייז בשילוב קרופ טופס או גופיות סבא (תמיד ממותגות) וגם חליפות מחויטות הכל תחת ידו של הסטייליסט הצמוד של דואה ליפה - לורנזו פוסוקו. עם זאת, גם כשהיא דובקת בלוק הרגוע והנינוח לכאורה, היא לא מניחה בצד את הנגיעה הפראית - למשל, בשמלת מחוך ניודית וחצי שקופה באפטר פארטי של ורסצ'ה במילאנו לפני כשבוע.

ויטוריה צ'רטי. GettyImages, GettyImages
הרבה אדידס סמבה. ויטוריה צ'רטי עושה את שבועות האופנה/GettyImages, GettyImages

אין ספק שידה נוגעת בכל והיא יודעת להיטמע בכל לוק כאילו נולדה לתוכו ואף זכינו לקבל טעימה שלה בשמלת כלולות. כן כן, ביוני האחרון הודיעה על גירושין אבל מה שבאמת מעניין כאן זה הסטיילינג מבית ז'קמוס שבחרה. עיצוב שייצג בזמנו במיוחד את קולקציית אביב-קיץ 2020 שנוצרה בהשראת הים התיכון וחופיו. גם שם הכל היה משורטט ועל פי הספר, פיס שעוצב בקווים מינימליסטיים ומזכיר את הניינטיז עם רצועות דקות, צללית בקו A שנפתח לחצאית רחבה.

ויטוריה צ'רטי. GettyImages, GettyImages
ככה מאזנים שאנל. ויטוריה בסטריט סטייל מהוקצע/GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully