וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש מעט אסקפיזם: קייט מידלטון מפתיעה באפודה מלנכולית

8.10.2023 / 9:10

כמוכן כמונו, אנחנו לא במצב של התלהבות יתר - אך אין ספק שקצת ממה שקורה מעבר לים התיכון, מחוץ לגבולות ישראל, יכול לעודד ולו במעט את מצב רוחנו. קייט מידלטון משתמשת בטרנד סתוי ראוי לציון וסוטה מהזרם האופנתי הקבוע שלה בחסות סט אפור מתוקתק

קייט מידלטון, נסיכת ויילס. Chris Jackson, GettyImages
בוקר בוקר לנסיכה/GettyImages, Chris Jackson

זקיקי הסתיו קרובים מתמיד, סוף החודש יוחלף שעון הקיץ לחורף ויסמן רשמית את סוף החודשים החמים של האזור. לשם כך קיבלנו אאוטפיט מלא השראה למראה סתווי וקוזי מאת קייט מידלטון, הנסיכה והאפודה.

המאמא המלכותית עשתה בימים האחרונים סבב התנדבויות, ביניהם ביקרה במרכז קהילתי בברנק, אנגליה, כדי לתמוך באזרחים שהגיעו מאוקראינה לנוח ולחוות קצת מהשקט המקומי ככל הניתן. מה שלא ציפינו בכל הראונד האחרון הוא שוסט הסוודר יהפוך גם לחביב האופנה המלכותי. אחרי הכל, זה לא הכי הולך עם הקלישאה של נסיכת כתר ושמלות קוטור. ועדיין, זה בדיוק מה שקרה.

קייט מידלטון, נסיכת ויילס. Chris Jackson, GettyImages
טוטאל לוק מלנכולי - אבל וואלה? לא משעמם/GettyImages, Chris Jackson

קייטי החליטה ללכת על הוייב המלנכולי בחסות הגוונים האפורים והבהירים שנכנסו לתמונה. מכופתרת לבנה שהציצה מבעד לאפודה סרוגה בעלת צווארון גבוה ושסעים קצרים שיצרו חריץ בכל צד, מבית המותג Cefinn (120 פאונד).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קייט מידלטון, נסיכת ויילס. Chris Jackson, GettyImages
קיוט קייטי/GettyImages, Chris Jackson

מעטים פריטי הלבוש שנראים די מחניקים כמו אפודה חורפית. סוודרים מהסוג הזה יכולים להיחשב לעיתים קרובות לשמרנים ולפעמים גם לספק קצת מהנגיעה הדודתית הלא רצויה - ככל הנראה גם בגלל הדמיון הישיר לתלבושות בתי ספרי מסורתיים של שנים עברו. כמובן השימוש באפודה מסוג זה לא ממש מפתיע אותנו כשבמקביל הסטייל הפרפי הצעיר והמודרני, המוקפד ומלא בפריטי בייסיק איכותיים תופס את מקומו בעולמות הסטיילינג.

קייט מידלטון, נסיכת ויילס. Chris Jackson, GettyImages
תכשיטי כל טוב זה כאן/GettyImages, Chris Jackson

את הפן הסרוג של העניין שילבה עם מכנסיים מחויטים אפורים, בגזרה רחבה ועבה של המותג Sézane (125 יורו). בחירת הצבע הפשוטה העניקה לסוודר הקלאסי נגיעה עדכנית, בעוד שהמרקמים השונים וגווני האפור שלא בדיוק היו זהים לגמרי הבטיחו אאוטפיט נטול שעמום ועם אופציה רבגוניות.

את חלקת האקססוריז היא מילתה בכל טוב מסוג אחר - שוז בחסות המותג הניו יורקי J.Crew מטוויד משובץ בעלות 278 דולרים, עגילי חישוק זהובים בתוספת פנינים (דגם 'רוזליה') מבית מותג התכשיטים הלונדוני shyla בעלות 68 דולרים, לצד טבעת יהלומים שחורה מנצנצת וסגירה קלאסית של שעון קרטייה אותו תרכשו בלא פחות מ-5,750 דולרים.

קייט מידלטון נסיכת ויילס, עם שחקני ליגת הרוגבי לבעלי מוגבלויות של אנגליה. Chris Jackson, GettyImages
את הכי יפה כשלולומון לך/GettyImages, Chris Jackson

את תחילת חודש אוקטובר היא לא פתחה אך ורק באירוע המדובר, כאמור פרינסס קיי עשתה סבב יח"צ לטייטל הנחשק שלה והגיעה לפגוש את שחקני ליגת הרוגבי לבעלי מוגבלויות, שם הצטרפה לאימון עם נבחרת אנגליה זוכת גביע העולם בכיסאות גלגלים. למפגש והמשחק הלכה על המראה הצנוע והפשוט - מדי הקבוצה שישבו עליה יופי-יופי, לצד סניקרס לבנות של מותג הספורט הטרנדי לולולמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully