וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להחרים את ישראל": שלט מטריד בחנות הקוסמטיקה LUSH בדבלין

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 8:08

ברשת הקוסמטיקה הבריטית המצליחה נתלה שלט באחת החנויות בדבלין, אירלנד. החברה בתגובה: "Lush אינה תומכת בכל סוג של אלימות"

בין שלל חברות הקוסמטיקה והביוטי שהצליחו להביא לארץ ישראל, רשת Lush הבריטית היא אחת מאלו שעדיין לא נכנסה, ולא בטוח שאחרי התרגיל הזה מישהו יביע בכלל עניין. לרשת 951 סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית, ובצל מלחמת הזוועות בארצנו, סניף אחד בדבלין החליט להביע תמיכה. בצד הלא נכון.

lush, סניף בדבלין אירלנד. טוויטר, צילום מסך
"להחרים את ישראל" - שלט בחנות הקוסמטיקה של LUSH בדבלין, אירלנד/צילום מסך, טוויטר

אתמול (רביעי) הופצו תמונות ברשת מאותו סניף בדבלין, אירלנד, (מדינה שנמצאת ביחסים עם הרשות הפלסטינית, יש לציין) שעל חלון הראווה שלט ועליו כתוב "להחרים את ישראל". התגובות ברשת לא איחרו להגיע באמירות שיש להחרים את החברה, ודובר מטעם מותג הקוסמטיקה התייחס לדברים במהרה.

"לאש מתנגדת לכל אלימות ואי צדק מסוג שהוא. הרצון שלנו הוא שלום וביטחון לכל הישראליםופלסטינים באשר הם. אנחנו חברה מגוונת, עם אנשים משלל מוצאים אתניים, שדעותיהם חלוקות לעיתים, אבל זו עמדת חברתנו".

Lush נוסדה ב-1995 ועל דגלה היא חורטת שימוש במוצרים טבעיים בלבד, כאלו שלא נוסו על בעלי חיים, ממוצרים לאמבט (מלחים, שמנים, סבונים מיוחדים, פצצות אמבט וכו) דרך מסיכות לפנים, קרמים ואופציה לרקוח בהתאמה אישית מוצרים שונים. בהתאם לאג'נדה הקיומית והשיתופית, 10% מהחברה מחולקים בין עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully