וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמרצ': טי-שירט של רחל מאופקים ותמיר סטיינמן

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 9:43

העלאת המורל חיונית במיוחד בימים אלו וסטודיו ישראלי לעיצוב משיק טי-שירטס עם אפליקציות לא קונבנציונליות - מרחל מאופקים ועד תמיר סטיינמן לצד דני קושמרו, כל הרווחים מהמכירות עבור תושבי העוטף. אהבנו

לייצר תוכן שהוא לא הסברתי בימים כאלו זה כמעט בלתי אפשרי. לייצר תוכן שהוא פאן טהור וגם מצליח להעביר למסר (ועוד לא דיברנו על התרומה הכלכלית) זו קומבינציה די מדהימה, אבל אפשרית מסתבר כאשר המוח הקריאייטיבי הנכון נרתם לעניין.

"מנוסים ממני עוד יגידו מספיק דברים חכמים על הימים האחרונים שעברו עלינו כאומה", כתב עמר בית הלחמי, הבעלים של סטודיו 'בוטלג' למיתוג ועיצוב. "נחשפנו לזוועות שלא דמיינו שנראה בצבע, בטח שלא בשידור ישיר ובטח שלא לאחים ואחיות שלנו. לא אמליץ לאף אחד במה לצפות, את מי להאשים, או במה להתעסק כרגע. בכל זאת, אנחנו במלחמה הכי נוראה ואובדן האמון הגדול ביותר שחווינו כיהודים, אי פעם בהיסטוריה. אני מקווה שהפוסט הזה מוצא את כולם/ן במקום בטוח, מעלה חיוך וקצת ארומה של שגרה, עד כמה שאפשר".

פרויקט הטי-שירט של בוטלג מתחיל מטי לבנה של אחת הדמויות הצבעוניות במלחמה הזו - רחל מאופקים, לראשה הילת מלאך ולצידה מגן דוד אדום. אופציה נוספת של טי ממלכתית היא של הפאוור קאפל של האירוע - תמיר סטיינמן ודני קושמרו מחדשות 12, שמשדרים מסביב לשעון ברגישות ונחישות, על טי שחורה וברקע טנק ומיקרופון של מערכת החדשות.

כפי שציינו לא מדובר רק באתנחתא קומית וכל הרווחים מהחולצות ייתרמו לשיקום והפקת אירועי תרבות עבור תושבי העוטף, כשחולצה נמכרת ב-199 שקלים.

סטודיו בוטלג התחילו את דרכם בעיצוב טי-שירטים של דמויות תרבות מוכרות, מהארץ והעולם (הארי סטיילס, טיילור סוויפט, ביונסה, אבי ביטר ועוד). עם הזמן והעמקת ההבנה בייצור ועיצוב - נוצר ביקוש לכך שיעצבו וימתגו מוצרים נוספים מעבר לטקסטיל, כך גם נולד השת"פ עם מותג המשקאות הישראלי קריסטל.

"בוטלג סטודיו הוקם מתוך חלום תמים לצבוע את עולם האופנה המקומית באסתטיקה ייחודית, טיפוגרפיה ושפה גרפית מקומית נושנה שהולכת יד ביד עם עיצוב מודרני-חדשני באריזה שמעבירה מסר והכי חשוב - פשוט יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully