וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא עורכת בווג? מחקה את הטייטל שלה באינסטה אחרי שהתבטאה קשות נגד ישראל

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 7:00

גבריאלה קארפה ג'ונסון נחשבת לאחת הדמויות המעניינות בתעשיית האופנה בשנים האחרונות. בימים האחרונים היא מתבטאת קשות כנגד ישראל, חוטפת אש, וגם - מוחקת את הטייטל שלה מהאינסטה

גבריאלה קארפה-ג'ונסון, סטייליסטית ועורכת ווג עולמית, שבשנת 2021 הייתה האישה השחורה הראשונה לסגנן שער של ווג, נחשבת הבטחה בעולם האופנה. היא עשתה בעברה סטיילינג לסגנית ארצות הברית קמלה האריס, תורמת להרבה מהמגזינים של ווג בעולם ובעיקר מתמקדת בגיוון הייצוג וטווח המידות באופנה העילית. בימים האחרונים שמה נקשר בכותרות דווקא בשל דעותיה הקיצונית וההתבטאויות החריפות נגד ישראל במלחמת חרבות ברזל.

"אני לא מאמינה שהעולם צופה בשתיקה כשרצח עם - תוכנית הכחדה פלסטינית המונית - מתרחש לנגד עינינו", כתבה בדף האינסטגרם שלה, תוך כדי שהיא מתכתבת עם שאר אנשי מקצוע בתעשייה, רובם אגב, לא הסכימו איתה כלל.

גבריאלה קארפה ג'ונסון. GettyImages
"צה"ל היא סוכנות עינויים בחסות מדינת האפרטהייד הישראלית". גבריאלה קארפה ג'ונסון מבולבלת/GettyImages

"יחידת ההגנה (צה"ל) הרגה אלפי פלסטינים השנה - לא חמאס". הוסיפה, וניסתה לעדן בכך ואמרה שהיא "מעולם לא הכחישה שישראלים נרצחו, אלא שמספר הישראלים שנפגעו היה 'פחות בהרבה' ממספר הפלסטינים בתגמול. צה"ל היא סוכנות עינויים בחסות מדינת האפרטהייד הישראלית", הוסיפה. אבוי. הניתוק.

אתמול (שלישי) כבר הבחינו גולשים רבים כי שינתה ג'ונסון את הביו של באינסטה מ'עורכת ווג ל-הרבה דברים בתוספת אימוג'יז - פרח, טריה ופפיון. דובר conde nest, הקבוצה שמחזיקה את מגזיני ווג העביר מסר כי "הפוסטים והדעות של גבריאלה במדיה החברתית הם שלה ואינם מייצגים את אלה של החברה", עוד הוסיף כי אף אחד לא ביקש ממנה לשנות את טייטל העבודה שלה באינסטה.

גבריאלה קארפה ג'ונסון. GettyImages
אין תמיכה מווג, אבל גם אין פיטורים? גבריאלה קארפה ג'ונסון מחקה את הטייטל שלה מהאינסטה/GettyImages

שמה של ג'ונסון נקשר בעבר בשערורייה מול קניה ווסט, אז הייתה בצד הנכון של ההיסטוריה כשגינתה את מעשיו כשלגלג על "חיים של שחורים חשובים" בזמן שעיצב בתצוגה שלו טי-שירט עם הכיתוב "חיים לבנים חשובים". עוד הוסיף ווסט בתגובה לפוסט שלה - "את לא אשת אופנה". באותו סיטואציה דווקא דאגו לעמוד לצידה מטעם המגזין, מה שהפעם לא קרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully