וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת עבודה: הסרבל של היילי ביבר הפתיע אותנו

הפתעה קלה מצד הביברית - לא עוד חצאיות מיני ושמלות ערב קצרצרות. היילי מאמצת סרבל של מותג סקייטרים ידוע ומסגגנת אותו בדיוק כמו שהיא יודעת - בגבוה

כמישהי שמתרגלת שמלות קצרצרות וחצאיות מיני מדי ערב, די מפתיע פתאום לראות את היילי ביבר מפציעה בסרבל של מותג סקייטרים ותיק. הפאשניסטה שהפכה למאסטרית הסטריט סטייל בשנים האחרונות פופרצה השבוע בשעות ערב כשהיא יוצאת ממסעדה בלוס אנג'לס עם ההאבי ג'סטין.

בעוד הביבר לבש מכנסיים משובצים בכחול פטרול וחום עם ז'קט עור וכובע בייסבול הפוך (כמו תמיד - לא הבנו) הליידי בחרה בסרבל דנים בשפשוף מהיר של dickies - מותג בגדי העבודה והסקייטרים הידוע.

הקונטרסט הגיע כשהיילי לא נכנעה לפשטות והרימה את הלוק עם נעלי סטילטו בגימור לק שביצבצו מהאוברול ומעיל מחויט וסופיסטי בשחור שהגיע עד הרצפה. בנוסף נרשמו תיק שחור של הרמס ומשקפי שמש שחורים של סן לורן עליהם היא לא מוותרת ובצדק.

הלוק המדובר מגיע אחרי רצף תמונות סופר סקסיות של היילי למגזין GQ, שם דיברה על מותג הסקין קר שלה rhode, בו היא משקיעה את כל כולה, על מערכת היחסים עם ג'סטין ולמה בעצם הם תמיד נראים כאילו כל אחד התלבש לאירוע אחר לחלוטין?

"זה כל כך מצחיק כי אני רואה כל כך הרבה אנשים מדברים על זה", ענתה היילי. עוד היא מוסיפה כי בדרך כלל הוא זה שלבוש לפניה, אבל ייתכן כי "הוא ירצה ללבוש סווטשירט ואני שמלה קטנה לארוחת ערב. אנחנו לא יכולים להחליט - 'אני אלבש את זה ואתה תלבש את זה'".

עוד בוואלה!

כחול-לבן הצבע שלי: המכופתרת הזו היא פריט מפתח במלתחה חכמה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully