וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קיילי ג'נר תגיד על זה? המאפר המצליח נגד ישראל

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 11:54

המאפר הצמוד של קיילי ג'נר הביע את עמדתו הנחרצת, וכמו ידוענים רבים - הפגין חוסר הבנה משווע במצב בו אנו נמצאים. בין שאר ההתבטאויות - דרישה להפסקת אש מיידית והסלוגן הכה חביב על יפי הנפש - Free Gaza

אריאל טג'דה בן ה-26 הוא אחד המאפרים המבוקשים בעולם בימים אלו, הרבה תודות ליחסים הקרובים עם הקרדשיאניות ובמיוחד לקיילי שלא מוותרת עליו בטענה כי "הוא מכיר את הפנים שלי הכי טוב". בתכנית הריאליטי שמלווה את המשפחה, סיפרה ג'נר לא אחת כי היא לא לגמרי מסתדרת עם האופי הצבעוני והצעקני של אריאל המאפר, אך עדיין - פשוט לא מסוגלת לוותר עליו.

קיילי ג'נר אריאל טג'דה מאפר. אינסטגרם, צילום מסך
מה קיילי תגיד על זה? אריאל טג'דה נגד ישראל/צילום מסך, אינסטגרם

טג'דה נכנס לחייה של הג'נרית כשהיה בן 19 בלבד, קצת אחרי שסיים ללמוד בבית הספר הגבוה לאומנויות בברוקלין. כשהיה ילד וכבר ניסה להיכנס לביזנס הוא היה פונה לצלמים ודוגמניות בתקווה שירצו לעבוד עימו והציג עצמו כ"מאפר הטוב ביותר בעולם". אמביציה בשילוב חוצפה לא רגילה עבדו לו נהדר וכך הוא התחיל לאפר בהפקות אופנה נחשבות. במקרה של המוזה שלו הכל קרה הפוך והיא זו ששלחה לו הודעה באינסטגרם שהיא מעוניינת לעבוד איתו. אחרי שלקחו לו 14 דקות להתנער מהשוק הוא החזיר לה בתגובה: "אני פנוי, מתי שתצטרכי, אני אטוס אלייך לאל איי מחר אפילו אם תבקשי", ומשם הכל היסטוריה.

בתקופה של פלואידיות מגדרית טג'דה בולט מאוד בנוף תודות לקומבינציה של זקן מסודר וביקיני קטן עם ישבן מפואר, בדיוק כמו של המשפחה אליה הוא מחובר, אך הפעם שמו נקשר בכותרת עקב תמיכה חד משמעית בפלסטינים, תוך כדי שהוא מקדם את העצומה להפסקת אש בטענה שישראל היא זו שטובחת בילדים ונשים בעזה.

בשלל סרטונים בו הוא שוכב במיטה הוא מספר איך הוא סובל מדיכאון בימים אלו, לא מסוגל ללכת למסיבות האלווין ולשמוח ולא מבין מדוע "העולם שותק". גם אנחנו לא. הסטוריז מלאים בסרטוני טיקטוק של תומכי פלסטין שמאשימים את ישראל בכיבוש, בהפגנות מכל העולם שדורשות הפסקת אש ובעיקר, כמו הרבה מנותקים שלא חיים פה - "free gaza". מוזמן בכל עת לבוא לעשות פה סיבוב בכדי להבין במעט במה מדובר, ועד אז אתן כבר יודעות מה לעשות - Report. מעניין לדעת כיצד מתקבלת האג'נדה המפוקפקת אצל הקרדשיאניות שכרגע מנסות לשמור על פוסטים פוליטיקלי קורקט ומתפארות בסלוגנים של שלום וצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully