וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מטריף במוזיאון: לטיסיה במחשוף פאייטים כאחת האדם

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 9:51

צמד המונרך הספרדי הגיע לסבב אירועים בדנמרק, כזה שנגמר בערב קוקטייל שכלל קריצה מצד המלכה לטיסיה לתעשיית האופנה של המדינה המארחת - עם אחד המותגים הכי מוכרים שלה. כי בסוף חשוב לזכור - אופנה היא לפעמים גם פוליטיקה

תערוכה אומנותית אחת מבית הצייר המנוח חואקין סורולה הפגישה שתי משפחות מלוכה - הספרדית והדנית בעיר קופנהגן, לארוחת ערב נוצצת במיוחד. המלך פליפה והמלכה לטיסיה התאגדו יחד עם מרגרט מלכת דנמרק, נסיכות הכתר הדני ושרת התרבות המקומית, במוזיאון ששימש להם לערב דייט בו קווין לטי מהממת כהרגלה הצליחה לסנוור את הנוכחים בזכות טוטאל לוק שחור ומתוחכם.

מה שנראה כבחירה תמימה של מעיל מנגו רגיל ביותר, הסתיים בלוק שהשאיר אבק למלכה הדנית המארחת (סורי, זה לא כוחות). לטיסיה החליטה לחלוק כבוד לאופנה הדנית עם שמלה מעוטרת פאיטיים מנצנצים מבית המותג המוכר Rotate (312 דולר). גזרת מידי עם שרוולי גופיה עבים שנמשכו לשני מחשופים - העדין מהם, מחשוף פרונט באזור החזה (לא משהו חריג ממה שכבר ראינו בעבר).

הקאץ' הגיע דווקא בחלק האחורי, שם נראה שהמלכה הרשתה לעצמה להתפזר מעט במחשוף גב עמוק (מאודדד) בצורת וי חדה - שככל הנראה עבר תיקון או שניים בהתחשב בכך שמלתחתה בדרך כלל מותאמת לפרוטוקול ואסתטיקת בית המלוכה.

לטיסיה מלכת ספרד (מימין מרגרט מלכת דנמרק). Carlos Alvarez, GettyImages
לטוש מותק, זה לא כוחות (מימין מרגרט מלכת דנמרק)/GettyImages, Carlos Alvarez

עוד בוואלה!

ממלכתית: הלוק המשובח של יונית לוי

לכתבה המלאה

אין ספק שמדובר בעוד ערב מפולפל ומוצלח לצד בעלולי שיחיה שלא יצא מגבולות הטוקסידו הכחול בתוספת עניבה תכולה. כל הזוהר המדובר ממש לא הסתיים בסופר דרס הזו, לצידה נרשמו נעלי עקב מחודדות וחצי שקופות - יצירת מופת של מנולו בלניק (751 יורו) אותן נעלה במספר הזדמנויות כבר באיוונטים קודמים. כאמור, כשהגיעה למקום דאגה כמובן להצטייד במעיל שחור תואם ומחבק מבית מנגו (175 יורו), בתוספת תיק קלאץ' קטן עשוי סאטן החתום על ידי מותג התיקים למברטסון טרוקס.

לטיסיה מלכת ספרד, בקופנהגן. Carlos Alvarez, GettyImages
כמו כן, נרשמה עבודת ידיים מרשימה כמו תמיד/GettyImages, Carlos Alvarez

בגזרת האיפור-שיער לא נרשמה הזנחה כלל. אם בדרך כלל יש רצון של לאזן בין שמלה מפוצצת וכבדה לאיפור עדין, כל מה שקרה בערב הזה הוא ההפך הגמור. לטי הניחה לשיערה להישאר פזור ומסורק לצד, עם נגיעות יפות של נפח מסולסל ומוקפד. איפור העיניים התאפיין בגוונים מעושנים שהעניקו לשאר האאוטפיט נגיעה כביכול קז'ואלית ורכה אך מתוחכמת ביותר, בתוספת מראה שפתיים בגימור מבריק.

לטיסיה מלכת ספרד, בקופנהגן. Carlos Alvarez, GettyImages
אין כמו ירושה טובה: סט עגילים של מלכות העבר/GettyImages, Carlos Alvarez

למרות הברק שבא לידי ביטוי בפאייטים הקטנטנים, אפשר להגיד שגולת הכותרת הייתה בזוג העגילים שענדה. סט היסטורי השייך לבית המלוכה הספרדי, זוג שהמלכה לטיסיה נוהגת לענוד רק באירועי ערב חשובים מהסיבה הפשוטה שהם שייכים למלכות העבר, ביניהן המלכות איזבלה השנייה וויקטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully