וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הקריאייטיב החדש של מוסקינו מת בפתאומיות

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 10:39

דיוויד רנה, מנהל הקריאייטיב החדש של מוסקינו, שנכנס לתפקיד רק לפני ימים ספורים מת באופן פתאומי - "אנחנו עדיין לא מאמינים מה קרה. אין מילים לתאר את הכאב"

"בצער רב ובעצב מוסקינו מודיעה כי דיוויד רנה נפטר ב-10 בנובמבר 2023 במילאנו". רנה, מנהל הקריאייטיב הנכנס של מותג היוקרה האיטלקי מוסיקנו, נפטר בגיל 46 באופן טרגי עקב התקף לב במילאנו. רנה שימש בשני העשורים האחרונים כמעצב קו בגדי הנשים של גוצ'י והחל את תפקידו כמעצב הראשי של מוסקינו ממש לפני מספר ימים, ב-1 בנובמבר.

"אין מילים לתאר את הכאב שאנו חווים בתקופה דרמטית זו. דיוויד הצטרף אלינו רק לפני מספר ימים, כאשר מחלה פתאומית לקחה אותו מאיתנו מוקדם מדי. אנחנו עדיין לא מאמינים מה קרה", כך כתב יו"ר המותג מאסימו פראטי והוסיף שהיה "אהוב ומכובד" כבר בימיו הראשונים כשבית באופנה עדיין היה מלא בשאפתנות, התלהבות ואופטימיות לגבי שיתוף הפעולה העתידי.

רנה נולד בפולוניצה, טוסקנה ביולי 1977. הוא למד הן באוניברסיטת פירנצה והן בבית הספר לאופנה בפולימודה, והחל את הקריירה שלו בעבודה עם מעצב האופנה והמנטור האיטלקי אלסנדרו דל'אקווה, לפני שנסע לגוצ'י ב-2004. מינויו למנהל הקריאייטיבי של מוסקינו הוכרז באוקטובר (כאשר המעצב המיתולוגי בשמונה השנים האחרונות ג'רמי סקוט הכריז על פרישתו), והוא היה אמור להציג את הקולקציה הראשונה שלו עבור מוסקינו בשבוע האופנה במילאנו בפברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • מוסקינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully