וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-לה שוקולטה: היילי ביבר בלוק סתוי משגע

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 8:29

אולי אמרו לכן (כן, גם אנחנו) שהצבע הלוהט של העונה הקרובה הוא אדום-יין. אך כנראה שהביברית שמה פס על הצהרות טרנדיות כי היא דובקת שוב ושוב בלוקים קומפלט בגוונים החומים והחמימים של הסתיו. הפעם באחד קליל ושיקי - ואנחנו חושבות שיש מסר מאחורי הבחירה שלה

מכירות את המסעדות האלה שצריך להזמין שולחן חצי שנה מראש? לשים אשראי פקדון ומינימום תשלום לראש, שמא תתפסי להם מקום לשווא? אז כזו היא המסעדה אליה באים בהמוניהם כל ההוז אנד הוז בהוליווד. רק השבוע בגיחת ערב בנות הגיעו היילי ביבר וזואי קרביץ, למסעדת 'סושי פארק' במערב ההוליוודי - כשהן לובשות אאוטפיט ערב יוקרתי, ככה כדי לגלגל עוד רול טבול בטריאקי איכותי על רקע האירוסין הטריים בחבו.

להבדיל מקרביץ (הפטיט האהובה עלינו) שניסתה לשמור על פרופיל נמוך כדי להתחמק ממצלמות הפפראצי במקום (התחמקות מושלמת עם תיקיית סן לורן על הפנים) - הביברית השוויצה בטוטאל לוק סתוי ומחושב מכף רגל ועד ראש.

היילי ביבר. מסך אינסטגרם hbbrsmidias, צילום מסך
לאטה מישהו? ערב בנות בסימן פלטת החומים/צילום מסך, מסך אינסטגרם hbbrsmidias

היילי, כאיט גירל מקומית חתמה את הלוק בפלטת הגוונים השוקולדים, בצבעי חום שנתנו קונטרסט נעים אחד לשני. בז'קט בגזרת אוברסייז בסגנון וינטג' החביב עליה, מבית סן לורן (7,500 דולר) - בחירה הולמת, בהתחשב בעובדה שהשתיים שגרירות המותג של בית האופנה הצרפתי. ז'קט העור הונח מעל סוודר קוזי במיוחד, עשוי קשמיר טהור מבית המעצבת מגדה בוטרים (1,715 דולר).

עוד בוואלה!

אזעקת טרנד: זה הצבע הדומיננטי שהולך לככב בסתיו הקרוב

לכתבה המלאה

בכל הנוגע לאזור הדרומי, נרשמה חצאית מיני מזמש מלאכותי בגוון חום ערמונים של jcrew (כ-207 דולר לפני הנחות עכשוויות). לא שכחנו כמובן לעשות קלוז אפ למניקור, שגם שם לא התפספס לרגע מוטיב הקקאו בזכות ציפורניים מסודרות בצבע חום ככה.

אנחנו כרגע בוחרות להאמין שמאחורי הלוק (ועוד לוקים חומים לאחרונה) מסתתר מסר שיווקי הקשור ל-rhode מותג הביוטי בבעלותה ולליין גווני השפתיים החדש שהם, ניחשתן נכון - גם חומים.

מה שמעניין זו העובדה שהיילי לא נפלה לקלישאת הלוק המונוכרומטי ולא התחייבה באופן מלא לפלטת הצבעים שנבחרה. היא סיימה את הלוק עם נעלי מוקסינים מבריקות עם טוויסט לא צפוי בכלל של עקב שפיץ קטנטן בסופן, בחסות הגאונות הבלתי מתפשרת של לואבה (770 יורו). זאת בתוספת גרביים לבנות, גבוהות ומקופלות - עוד קלאסיקה מוכרת מבית היוצר היילי ביבר.

אקססורי אחרון ונחוץ לערב, היה תיק יד שחור תואם של פרגאמו (1,433 דולר) - מרובע וקומפקטי בעל רצועות קצרות שסיפקו את הגלאם המאופק ששידרה. בחלקת האיפור הלכה על המראה הטבעי ככל האפשר עם גוון ברונזה ושפתיים מבריקות, בשילוב הקארה הברונטי ועגילי חישוק מזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully