וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שופינג: מייגן מרקל בלוק קז'ואלי נהדר

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 9:22

מייגן מרקל יצאה לשופינג עם חברה בלוק עונת המעבר האהוב עלינו - מכנסיים קצרים וחולצה בעלת שרוולים ארוכים. אז מה היא לבשה ולמה היינו שמחות להתחלף איתה עכשיו?

לא היה מזיק לנו איזה יום שופינג נטול דאגות, אם אפשר בחו"ל, אם אפשר במקום ללא אנטישמיות, ואם אפשר סיילים טובים על הדרך - נשמח. מייגן מרקל למשל יצאה ליום קניות במונטסיטו קליפורניה עם חברה טובה ולבשה את קומבינציית הלבוש האהובה עלינו בעונות מעבר - מכנסיים קצרים וחולצה עם שרוולים ארוכים.

הדוכסית לשעבר בחרה במכנסיים קצרים בצבע חאקי של המותג הניו יורקי la ligne בעלות 250 דולר בתוספת חגורה ממותגת שחורה של ז'יבנשי עם ה-G בפרונט.

בחלק העליון הלכה על חולצת סריג קלילה בשחור, לה הפשילה את השרוולים לצורך שופינג קדחתני ובחרה בנעלי בובה עם סגירת רצועה בקרסול של אקווזורה, אותן נעלה כבר מספר פעמים בעברה בעלות 795 דולר. אהבנו את תיק ה-tote עשוי קנבס מפוספס בשחור לבן ורצועות מעור של המותג Cesta Collective, מהקולקציה החדשה ב-750 דולר, ונרשמו גם משקפי השמש האהובים עליה של סלין (360 יורו)

שיערה היה אסוף ברישול לקוקו נמוך והתכשיטים כמו תמיד עם נאמנות לקרטייה - צמיד האהבה, שעון קלאסי שהיה שייך בעבר לנסיכה דיאנה וטבעת יהלום בחיתוך אמרלד של לוריין שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully