וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באתי לפוצץ לכם את הבועה": הדוגמנית צעדה בשמלת דגל ישראל מדממת

לינוי עבודי, דוגמנית ישראלית המתגוררת בלוס אנג'לס החליטה לצאת לאחד הרחובות החמים של העיר בשמלת דגל ישראל 'מדממת' - צפו איך הגיבו עוברי האורח

ניכר שכדי שהעולם באמת יבין את הטרגדיה הגדולה בה אנו נמצאים יש צורך במעשים מתריסים. כאלו שיגרמו לך לנוע באי נוחות בכיסא, כמו המערכון של ארץ נהדרת, או שיגרמו לך להרים גבה ואף לגשת למראה בחורה יפהפייה שלובשת דגל ישראל מדמם באחד הרחובות הכי פופולריים בלוס אנג'לס.

לינוי עבודי היא דוגמנית ישראלית וסטודנטית לעיצוב אופנה המתגוררת באל איי ואתמול עשתה מעשה שככל הנראה יטביע היטב את חותמה בעיר. "בחרתי ללכת לאחת השדרות הכי מפורסמות בעולם בלוס אנג'לס - רודיאו דרייב. שדרת מותגים ומסעדות שף שהאנשים שם חיים בבועה, קמים לבוקר יפה ושותים קפה. אפס מודעות למה שקורה בקצה השני של העולם! אז הנה אני באתי לעשות רעש. לפוצץ לכם את הבועה היפה".

עבודי עיצבה שמלת קולר מדגל ישראל ועליה מריחות צבע אדומות, מה שהעביר את התחושה כי השמלה 'מדממת'. "כל אחד הוא כוח גדול ואני החלטתי לנצל את הכוח שלי ולצאת לרחוב", כתבה לינוי בדף האינסטגרם שלה.

כפי שתיכננה לינוי עוברי האורח לא נותרו אדישים. חלק נדהמו וסובבו את הראש, אחרים עצרו לשוחח, שתי נשים המשיכו לשיחה ארוכה על המצב כשעל ידיהן נראו הצמידים הצהובים של החטופים בעוד עבודי מחזיקה שלטים עם תמונות הילדים שנלקחו בשבי, עוד נופפו בדגלי ישראל מחלונות הג'יפים המפוארים והיו כאלו שגם סתם תיעדו בסמארטפון. אין לנו בעיה אגב - כל טראפיק כזה מבורך, האימג' מדבר בעד עצמו.

לינוי עבודי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"באתי לפוצץ לכם את הבועה היפה"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בעוד משרד החוץ הודיע שהוא עוצר את פעילות ההסברה כי "אין תקציב", ישראלים בארץ ובגולה נותנים 'עבודה' בצורה הכי קריאייטיבית ומשפיעה שיש. קהילת היהודים בלוס אנג'לס גדולה מאוד ולא מעט יהודים-ישראלים מחזיקים בעמדות מפתח בעיר, אך אל לנו לשכוח את כוחה של הרשת. כל רילס כזה מגיע לעשרות ומאות אלפי צפיות וכשזה נעשה לא במגרש הביתי שלנו - האפקט הוא כפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully