וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית תועדה צועדת על מסלול הדוגמנות - רק שזה היה בהלוויה עם ארון פתוח

23.11.2023 / 0:06

דוגמנית מניו ג'רזי ספדה אש לאחר שלדבריה "עשתה מחווה אחרונה למעצב האופנה המנוח" ודיגמנה את הקולקציה שלו על השטיח האדום שהוביל לארון הקבורה הפתוח בו נמצאת גופתו. ברשת פחות אהבו את המחווה

דוגמנית עושה הליכת מסלול מול ארון קבורה פתוח בהלוייה/mrs_am_erica

מחווה מרגשת או פגיעה בקדושת המת? תלוי את מי שואלים.

דוגמניות מניו ג'רזי, אריקה ל.קרינגטון, הפכה הלוויה כואבת למסלול תצוגה כשפסעה על השטיח האדום כמו על המסלול עד שהגיעה לארונו הפתוח של מעצב האופנה המנוח, ורנסט מור, לו היא שלחה נשיקה באוויר רגע לפני שדפקה פוזה וחזרה לצעוד על המסלול.

בהלוויה שנערכה ב-10 בנובמבר נראתה הדוגמנית צועדת לצלילי "You Are My Friend (B.O.P. Soul Classic Mix)" כשהיא לבושה בשמלת ערב נוצצת וכיסוי ראש נוצץ גם הוא. תיעוד של הרגע שותף ברשת והותיר את הצופים המומים. "האם זו הלוויה של תצוגת אופנה?" כתב צופה מתחת לסרטון הוויראלי שצבר מעל 631,000 צפיות. "האם זו הייתה הלוויה אמיתית? זה נראה מפוברק", הוסיף אחר.

אז כן. זה אמיתי לגמרי. קרינגטון, שעבדה לא פעם כדוגמנית עבור מור, הגנה על המחווה הייחודית שהקדישה למעצב בהלוייה שנערכה במוזיאון ניוארק לאמנות. "אני חושבת שנפרדנו מורנסט בדרך בה הוא היה רוצה - וזה באמת כל מה שחשוב", היא אמרה ל-TMZ Live. "נשמתי בכבדות כמעט עד לרגע שבו עליתי על המסלול", היא כתבה על הסרטון באינסטגרם, "אני לא מאמינה שזו תהיה ההליכה (על המסלול) האחרונה שלי עבורך, אז זו לא! גם אם אני לא אלך עוד בשבילך, אני אלך תמיד איתך".

ככה זה נראה:

קרינגטון לבשה שמלה כסופה מקולקציית "Ve'Moore Couture" של מור ואבזרה את השמלה בכיסוי ראש מסנוור שהשתלשל במורד החזה שלה.

המשפחה והחברים חגגו את חייו של מור, שמת בגיל 62 ב-22 באוקטובר, עם שלושה אירועים שהוקדשו כולם למורשתו. בטקס המתועד הוחלפה מוזיקת ההלוויה הקודרת במוזיקת האוס אופטימית כדי לשלוח את המעצב לעולם הבא בסטייל. ניתן לראות את הארון הפתוח של מור בסרטון, כששמיכת פרווה עוטפת אותו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"אני עדיין מתרגשת רק מלחשוב על זה ולראות את הסרטון כי חלקתי כמה מהרגעים האחרונים איתו, מבלי לדעת שהם הרגעים האחרונים שלו", אמרה קרינגטון ל-TMZ Live, "אז זה רק אומר לכם איזה סוג של אדם הוא היה".

עוד דוגמניות שהגזימו:
"מי הולך ככה לסרט?!" דוגמנית OnlyFans הגיעה לקולנוע בלבוש חושפני וחטפה בראש

דוגמנית חשפה בטעות את החזה שלה בתצוגת האופנה - וזו אמירה עוצמתית

בעוד שהמשתתפים באירוע מחאו כפיים למחווה הבלתי נשכחת של קרינגטון למעצב, ברשת רבים חשבו שזה מעיד על "חוסר כבוד לקדושת המת". "בדיוק צפיתי", אמר צופה, "הלסת שלי נשמטה כשראיתי את הארון. לא הייתי מוכן לסוף הזה". אחר כתב: "זה מוגזם. מדובר ברגע עצוב שעושים ממנו בדיחה".

אחרים העריכו את המחווה של קרינגטון לחברה. "אני מתפלל שכשיגיע הזמן שלי, כל החברים היצירתיים שלי, כמוך, יגיעו עם סוג כזה של אנרגיה", כתב אחד הצופים ואחר הסכים: "זו הדרך לכבד ולחגוג את חייו של אדם". מעצב אופנה נוסף כתב: "זה יפה מצידך. גם אני מעצב ואשמח שהדוגמניות שלי יכבדו את זכרי בצורה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully