וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופיה ורגרה והסיסטר בריקוד מושחת

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 9:11

השחקנית הכי קליינטה בהוליווד חגגה את חג ההודיה עם משפחתה, ומעט אחרי שעברו לקינוח נתנו שתי האחיות והאחיינית שואו בסלון. בשמלות מתואמות כמובן, באותה צבעוניות - אפילו הנעליים היו באותו הוויב

רגע לפני הכריסמס, חוגגים בארה"ב את חג ההודיה, תרנגול הודו וכל השבנג, סופ"ש של בליסות אם נקצר את הסיפור. סופיה ורגרה שחזרה לשוק הרווקות לא מזמן אחרי הגירושים מג'ו מנגניילו, מבלה המון בחיק משפחתה לאחרונה, מחופשות באיטליה ועד ארוחות חג, בדיוק כמו זו האחרונה של חג ההודיה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון.

את החג חגגו הפעם אצל השכנים, אך מה גילינו? לוורגרה יש אחות ואחיינית שנראות ממש כמוה, מתלבשות כמוה, ו-וואלה? אפילו זזות כמוה.

לערב החג הצטרפו ורוניקה האחות הגדולה וקלאודיה האחיינית בשמלות מידי צמודות, כולן על פלטת החומים עם קריצה נוצצת. סופיה (51) בחרה בשמלת חומה מנצנצת עם שסע מכובד ואיקסים במותניים שהמשיכו עד הגב של רפורמיישן, בעלת שרוולים ארוכים וצווארון סגור - כעת בסייל ב-149$ במקום 198.

את הלוק חתמה עם תיק צדפה זהוב תואם ונעלי פלטפורמה קטלניות בצבע ברונזה. הבחירה האופנתית לא פסחה גם על האחות והאחיינית, האחת בשמלת ריב חומה והשנייה בסט שני חלקים נוצץ בגוון ברונזה. כולן על פלטפורמות מכובדות, שיער חלק שטני עמוס גוונים מפזזות בסלון ליד האח בין ההודו לטירמיסו. אין על הולי דייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully