וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלם טרי ריצ'רדסון מואשם בעוד הטרדה מינית מזעזעת

צלם האופנה שהואשם בעשרות תקיפות מיניות ונעלם מעין הציבור בשנים האחרונות שוב מואשם בתקיפות חדשות על סט הצילומים - חומר משכר, מין אוראלי ואף תיעוד של טרי ריצ'רדסון ועובדיו בזמן מעשה

בשנת 2017, טרי ריצ'רדסון, אחד הצלמים העסוקים והמבוקשים בעולם, הואשם בסדרה של הטרדות מיניות עם המצולמות שלו. בתי האופנה הגדולים ניתקו איתו מגע והוא מצידו הודה כי ניהל פעמים רבות אינטראקציות מינית עם מושאי הצילום שלו. גםן דוגמנית הפלאס סייז המצליחה אשלי גרהאם חשפה כי "הוא דחף אותי בחזקה לעבר ארון, חשף את עצמו וביקש ממני לגעת בו".

אחרי עשרות עדויות של אונס, הטרדה והתנהגות פרובוקטיבית בעייתית על הסט, בשנת 2018 משטרת ניו יורק פתחה בחקירה נגד ריצ'רדסון. הוא היה יקיר עולם האופנה, עילוי בתחומה והפך ל'מו'צה' שאף בית אופנה לא רוצה לעבוד עימו, ובשנים האחרונות נעלם לחלוטין מעין הציבור.

טרי ריצ'רדסון. GettyImages
מואשם בעוד הטרדה מינית משנת 2004 - טרי ריצ'רדסון/GettyImages

בימים האחרונים עולות האשמות נוספות, האחת מהן של דוגמנית העבר הספרדייה מינרווה פורטיו שטוענת כי ריצ'רדסון תקף אותה מול עובדיו. פורטיו גם טוענת שהיא קיבלה משקה שלדעתה מכיל "חומר משכר או נרקוטי", ולאחר מכן ריצ'רדסון צילם אותה על הסט לפני שתקף אותה, מישש את שדיה והכריח אותה לבצע מין אוראלי, וכן הצטלם בתמונות הבאות אליה בעודה זקופה, לפי התביעה. לטענתה, ריצ'רדסון ועובדיו אף "צילמו את התקיפה בזמן שהיא התרחשה".

צילומים איקונים של טרי ריצ'רדסון. צילום: טרי ריצ'רדסון, סריקה
הכל על סף הפורנו. הפרובוקטיביות הגיעה גם מאחורי הקלעים/סריקה, צילום: טרי ריצ'רדסון

פורטיו הייתה בת 22 בשנת 2004, עת התרחשה הפגיעה ומיוצגת בסוכנות הדוגמנות Trump Model Management, של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שנסגרה באפריל 2017. פורטילו שיתפה את סיפורה עם ווג ספרד בשנת 2017, אך הביאה את התביעה החדשה במסגרת חוק הניצולים למבוגרים שנותן הזדמנות לתבוע את המתעללים שלהם ואת המוסדות שהגנו על אותם טורפים מיניים.

בר רפאלי, טרי ריצ'רדסון. terrysdiary, צילום מסך
אין כוכבת כמעט שהוא לא צילם. כן, גם את בר רפאלי/צילום מסך, terrysdiary

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully