וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויסט הנכון: ככה אתן צריכות ללבוש את הג'ינס שלכן עכשיו

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 9:03

סקיני, בוט קאט, פלייר או מאם ג'ינס - בואו נשים את כל אלו כרגע בצד ונתמקד בהיבט הדנים הכי חשוב בתקופה האחרונה. קפל קטן ומדויק בסיומת ייתן לכן את המראה העכשיו הגבוה. יש גם עשו ואל תעשו פלוס השראות. תודו לנו אחר כך

גלגולי הדנים הם אינסופיים. גזרות, חיתוכים, שפשופים, עם קרעים/בלי קרעים, גבוה, נמוך, בגובה הקרסול, ארוך ומשוחרר - קטגוריה שלנצח תניב פרי ותמיד תמיד תהיה רלוונטית. מה שכן, ברמת הטרנדים יש להישאר קשובות. מעבר לקלאסיקה המנצחת אחת לכמה זמן יש איזשהו טוויסט שנותן לג'ינס שלכן עוד מימד אופנתי וזה לא בהכרח תלוי בנקודת הזמן בה קניתן אותו.

האחרון בתור הוא כזה המתמקד דווקא בסיומת הג'ינס. בחלק שכביכול נראה לכן מקבל הכי פחות פוקוס - אבל ההפך הוא הנכון. במקום להתאבסס כיצד הוא מונח על הישבן, נסו להפנות רגע את עיניכן לאזור הנעליים ולחשוב - כיצד סיומת הג'ינס מתקבלת עם הנעל.

אז במה מדובר? הקפל 'הנכון' הוא הוא הלוק הכי חם כרגע בגזרת הג'ינסים. עבה, בעל נוכחות עם חשיבה מחודשת לבחירת הגרביים שלכן, פריט לבוש שכבר תקופה מצריך התייחסות רצינית. למי שמעוניינת לרכוש את הלוק בשלמותו - העונה שנם כבר לא מעט ג'ינסים הנמכרים עם הפוטנציאל הדרוש בהם דאגו לבטנה פנימית עם תיפורים נכונים ובצבע הנכון וכך מגיע כבר הג'ינס בלוק הסופי.

במידה ואין ברצונכן לרכוש עוד זוג מכנסיים ומחלקת הדנים שלכן משופעת גם ככה, ניתן להשתמש בקיים - אך יש כמה חוקים שמומלץ להיצמד אליהם. סקיני ג'ינס לדוגמה הוא פחות רלוונטי, ונסו גם להתרחק מפלייר או פדלפון - אלא אם כן מדובר בהתרחבות עדינה מאוד. גזרה ישרה, באגי ובוט קאט הם האולטימטיביים ליצור בהם קיפול שמנמן ומחמיא - כל אחת תשחק עם העובי כראות עיניה, בהתאם לגובה ולמימדי הגוף.

עוד פרמפטר שיש להתייחס אליו - בטנת הג'ינס. במידה וקיפלתן - חשוב לשים לב שהבטנה נראית טוב עם תפרים מדויקים ולא רשלניים. לסיום - גרבי קשמרי טובות על כל גווניהם, לבנות/שחורות קלאסיות חלקות בשילוב סניקרס או מוקסינים ואתן על הגל.

עוד בוואלה!

בדיוק כשמתקרר: זה הז'קט הנכון לעונה הקרובה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully