וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה במטריקס? תמונת שמלת הכלה שמטרידה את הרשת

4.12.2023 / 0:01

אישה שמדדה את שמלת הכלה שלה נדהמה כשהביטה בתמונות שצילמה חברתה והבחינה במשהו שנראה כאילו יצא מפרק של "מראה שחורה". אתם מצליחים לראות את זה?

צפו בשמלה ובסיפור של הכלה לעתיד/wheatpraylove

יש אנשים שזקוקים לסימן משמיים שהם צריכים להתחתן. הכלה לעתיד שלפניכם קיבלה סימן, רק שלא בטוח אם זה סימן לטובה או לרעה.

מוכנים לעיוות רציני של המציאות? הסופרת והקומיקאית טסה קואטס פנתה לאינסטגרם כדי לשתף תמונה שלה עומדת מול שתי מראות כשהיא מודדת את שמלת הכלה המיועדת שלה. "הלכתי לסבב קניות של שמלות כלה והמציאות התפוררה. זו תמונה אמיתית, לא בפוטושופ, לא פנורמה, לא צילום במצב LIVE", היא כתבה לצד התמונה, "אם אתם לא יכולים לראות את הבעיה, בבקשה המשיכו לחפש ואז לא ייתכן שלא תראו את זה".

התמונה המדוברת יצאה כל כך מוזרה ש"התקלה במטריקס", כפי שהיא תיארה אותה, כמעט גרמה לה להקיא ברחוב. בתמונה היא נראית עומדת מול שתי מראות כשהיא מודדת שמלה לבנה פרחונית ושיערה אסוף. לפני שנגלה לכם מדוע התמונה הזאת עוררה סערה ברשת, בואו ניתן לכם לנסות להבין זאת לבד. צפו בתמונה כאן למטה ובחנו את עצמכם: כמה זמן לקח להם לראות מה לא תקין בה?

ראיתם את זה?

בתמונה, בכל מראה ידיה של טסה ממוקמות ב-3 מצבים שונים - כשיד אחת על בטנה במציאות, שתי ידייה לצד הגוף במראה מצד שמאל ושתי ידייה על בטנה במראה מצד ימין.

ברשת אנשים רבים ניסו להבין איך בדיוק אירעה התקלה הזאת. "כל רצף האירועים הזה הוא גם מפחיד וגם מצחיק", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "רק את יכולה למצוא את הדרך המבריקה ביותר להכריז על האירוסין שלך. מסתורין והתרגשות - מזל טוב!". "איך זה אפשרי?!?! מראות קסם", כתב משתמש נוסף.

טסה הודתה שנותרה המומה ונפלה על ברכיה כשראתה את התמונה המוזרה. היא אפילו סיפרה שכמעט הקיאה.

מאוחר יותר, היא בדקה האם זה היה צילום LIVE או רצף תמונות ונראה שזה לא המקרה. "אני משתגעת. הדבר הראשון שעשיתי היה לחזור לחנות ולשאול האם אלו באמת מראות או מצלמות", סיפרה טסה, "אחותי היא אדם מאוד רציונלי אז היא שאלה את אחד מאנשי הטכנולוגיה איתם היא עובדת. היא אמרה לי ששמונה גברים הסתכלו על התמונה וכולם התחרפנו".

בלית ברירה טסה ניגשה לחנות אפל מקומית בניסיון להתייעץ עם מומחה. אחרי שעתיים של המתנה, עובד אפל בשם רוג'ר הודה שמעולם לא ראה מקרה כזה חריג - אבל שזה אכן יכול לקרות. הוא הסביר לה שטלפונים הם מחשבים ולא מצלמות - ולכן גם ללא הפעלת הגדרת הצילום ה-LIVE, הטלפון אכן מצלם צרור של תמונות משמאל לימין. כאשר האפשרות Live Photos מופעלת, האייפון מצלם קטע וידאו קצר באורך של שנייה וחצי לפני ואחרי (סך הכל 3 שניות) הרגע שבו תלחצו על לחצן הצילום.

רוג'ר הסביר עוד שברגע המדויק שהמצלמה עברה מאחורי גבה, טסה כנראה הרימה את ידיה ולכן היא יצרה סט תמונות שונה לחלוטין בצד השני שלה. "זה כמו החלטה של AI. הוא חיבר את שתי התמונות האלה ביחד", סיפרה טסה לאחר שקיבלה הסבר מהעובד, "ואדם חכם אחד בטוויטר מצא את הקו המדויק על הגב שלי, זה קטע קטנטן שלא לגמרי בשורה - ושם התמונות חוברו יחד".

הקומיקאית גם שיתפה תמונה בסטורי באינסטגרם שלה המקיפה את הקו שבו התאחדו התמונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הכלה שיצרה תקלה במטריקה. Instagram/wheatpraylove, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רואים את זה?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Instagram/wheatpraylove

"הם גם אמרו שגוגל פיקסל - זה לא טלפון גוגל פיקסל, זה אייפון - הביאו את הטכנולוגיה החדשה הזו שבה אתה מצלם מספר תמונות וזה בוחר את התמונה הטובה ביותר עבורך, ואייפון בודקים את הטכנולוגיה הזו בבטא".

היא הוסיפה: "אז אם אתם מסתכלים על הצד השמאלי, זו תמונה שלמה. אם אתם מסתכלים על הצד הימני, זו גם תמונה שלמה".

טסה סיימה את ההסבר שלה כשהוסיפה שעובד אפל, רוג'ר, הודה שהתוצאה הסופית היא "סיכוי של אחד למיליון". הכי סימן משמיים להתחתן, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully