וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסוכנות נמאס מהמשפיעניות והדוגמניות - אז הם יצרו דוגמנית AI שמרוויחה להם מלא כסף

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 0:21

הסוף לדוגמניות ולמשפיעני הרשת? סוכנות ספרדית יצרה דוגמנית וירטואלית שמרוויחה עד 11 אלף דולר בחודש - רק כי נמאס להם מהאגו של הדוגמניות והמשפיענים

הדוגמנית הוירטואלית איתנה לופז/tiktok

יום יבוא והרובוטים יחליפו את כולנו - והיום הזה הוא היום. בעלי סוכנות דוגמנות שנמאס להם להתעסק עם דוגמניות ומשפיענים בשר ודם החליפו אותם בבינה מלאכותית. מתברר שלא רק שזה אפשרי - זה גם רווחי. הכירו את אית'נה לופז, דוגמנית וירטואלית שיצרה סוכנות דוגמנות שנמאס לה להתמודד עם הגחמות של דוגמניות ומשפיעני רשת בשר ודם. אית'נה קיבלה ממש קורות חיים אמיתיים: היא בת 25, מברצלונה, בת מזל עקרב, בעלת שיער ורוד - והיא למעשה הדוגמנית הוירטואלית הספרדיה הראשונה בעולם, כך דווח ב-Euronews. היא נוצרה עם "אישיות המבוססת על מה שהציבור אוהב", נכתב באתר הסוכנות בה היא מתוארת כ"אישה חזקה ונחושה עם אהבה למשחקי וידאו וכושר".

חושבים שדוגמנית לא אמיתית תזכה לפחות הערכה? אז זהו, שיש לה כבר 210 אלף עוקבים באינסטגרם, שזה הרבה מעבר לדוגמניות אמיתיות בראשית דרכן. סוכנות המשפיענים, The Clueless, קיבלה השראה לעצב אותה רק כי הם הגיעו למסקנה שדוגמניות ומשפיענים אמיתיים לא אמינים מספיק וקשה לעבוד איתם.

"עשינו את זה כדי שנוכל להתפרנס טוב יותר וכדי שלא נהיה תלויים באנשים אחרים שיש להם אגו, שיש להם מאניות, או שפשוט רוצים להרוויח הרבה כסף בלי לעשות כלום", אמר מייסד The Clueless, רובן קרוז, ל-Euronews. דיאנה נונייז, מייסדת שותפה של The Clueless, אמרה ל-Fortune שהשניים נדהמו בעיקר מ"העלויות מרקיעות השחקים" של אותם משפיענים.

הכירו את אית'נה

קרוז סיפר שהחליט לעצב את לופז לאחר שהתקשה לעבוד עם דוגמניות ומשפיענים: "התחלנו לנתח את אופן העבודה שלנו והבנו שהרבה פרויקטים מושהים או מבוטלים בגלל בעיות שאינן בשליטתנו. לעתים קרובות זו הייתה אשמת המשפיענים או הדוגמניות ולא בגלל בעיות עיצוב", הוא אמר, "זה גרם לנו לחשוב, 'מה אם ניצור משפיען משלנו?' ובכן, השאר היסטוריה. בלי כוונה יצרנו מפלצת - אבל מפלצת יפה. לקח לנו כמה חודשים של ניסויים וניסיונות של מראות שונים עד שלבסוף זכינו בכסף הגדול עם האית'נה שאתם רואים היום".

ויש לה חברות
העוקבים של הדוגמנית הזאת משתוקקים לפגוש אותה - אבל היא לא קיימת

ה"סבתא הלוהטת בעולם" יצרה גרסה מושלמת וצעירה של עצמה ב-AI

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כאן היא הולכת להופעה:

איתנ'ה מעלה פוסטים באינסטגרם שלה שרק מחזקים את העובדה שהיא לא שונה מכל דוגמנית אמיתית. עד כה שותפו 62 תמונות בחשבון שלה, בהן היא בין היתר לבושה בהלבשה תחתונה וביקיני חושפני. היא מפרסמת תמונות שלה גם ב-Fanvue, פלטפורמת מנויים הדומה ל-OnlyFans. היא גם מעלה סטוריז, כשבאחד מהם היא נראית שותה קוקטייל בבילוי לילי והולכת לחדר הכושר. הסוכנות כמובן יצרה את התמונות באמצעות בינה מלאכותית.

"גם לאחר שהתקשורת חשפה שהיא נווצרה בעזרת בינה מלאכותית, עוקבים רבים עדיין הביעו את אהבתם אליה - והתווספו אליהם עוד. המפתח טמון ביצירת אישיות שניתן להיקשר אליהף כדי שהעוקבים שלה ירגישו קשר אמיתי", אמרה נונייז.

הרעיון הוכיח את עצמו כמיזם רווחי מאוד עבור החברה, כאשר קרוז סיפר שאית'נה מכניסה בממוצע 3,300 דולר בחודש, כשבהזדמנות אחת גרפה "לכיסה" 10,900 דולר. נונייז אמרה ל-Fortune שרוב הכסף הזה מגיע מפרסומות ברשתות החברתיות (עם כ-1,000 דולר לכל פרסומת בה היא מופיעה). היא גם "חתמה" לאחרונה על חוזה במסגרתו ביא תשמש שגרירה של מותג תוספי תזונה לספורטאים.

גם ההשקעה ביצירת אישיות וחיים מלאי תוכן לאית'נה הוכיחה את עצמה כמשכנעת. קרוז טוען ששחקן לטיני מפורסם אפילו יצר קשר עם הסוכנות כדי לנסות להשיג את הפרטים שלה.

בעוד שקרוז לא מרוצה מהדוגמניות האמיתיות, נונייז לא צופה שחלופות בינה מלאכותית יתפסו את מקומן. עם זאת, היא מודה שהיא לא רואה הרבה דברים שיכולים למנוע מאית'נה להגיע רחוק. "דמיינו שאתם מדברים עם אית'נה בבית דרך משקפי מציאות מדומה. אנחנו אפילו פתוחים לרעיון שלכל עוקב שלה תהיה חוויה אישית, הכל בכבוד ובאותה חיבה שאנחנו נותנים לה כאילו היא אדם אמיתי", אמרה.

עוד בנושא:

תופעת משפיעניות הרשת המזויפות מתרחבת: דוגמנית AI צברה 70 אלף עוקבים

והיא לא היחידה...

למרות שהיא ככל הנראה הדוגמנית הראשונה מסוגה בספרד, אית'נה היא בשום אופן לא יחידה במינה. חברות בינה מלאכותית גילו את הזדמנויות הרווחיות בשיווק דוגמניות מזויפות לצרכנים (בעיקר גברים), מכיוון שכיום קשה יותר ויותר להבחין בין הדוגמניות שנוצרו על ידי המחשב לבין אלה האנושיות (בזכות הפילטרים והפוטושופ). ללו דו מגאלו, דוגמנית ברזילאית שנוצרה בבינה מלאכותית תלת מימדית יש 6.6 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, בעוד שלליל מיקלה, בינה מלאכותית בת 23 "המתגוררת בלוס אנג'לס", יש 2.7 מיליון עוקבים.

קארן מרג'ורי, משפיענית בת 23, הסבירה ל-Fortunehow שהיא יצרה גרסת AI של עצמה ששימשה כחברה וירטואלית ל-1,000 גברים. לקוחות קארןAI משלמים דולר אחד לכל דקת זמן עם מרג'ורי הוירטואלית, שמתוארת על ידי בעליה, Forever Voices, כ"הרחבה של התודעה של קארין".

ויש לה גם טיקטוק

והנה ליל מיקלה

לו דו מגאלו

קארן יצרה רובוטית AI בדמותה - שכל גבר יכול לצאת איתה (אבל מהר מאוד זה הפך למיני*

מנכ"ל Fanvue, וויל מונאנג', אמר ל-Biino שהוא מאמין שדמויות שנוצרו על ידי AI ישגשגו ובקרוב יהיו נפוצות כמו היוצרים האנושיים. עם זאת, דוגמניות, משפיענים ו"בנות זוג" AI יוצרים גם לא מעט בעיות, כולל בעיות אתיקה, ניצול ויכולת האנושות לשלוט בהם.

בראיון ל-Business Insider, מרג'ורי סיפרה כי נראה שהבוט שלה הפכה נועזת והחלה לעסוק בשיחות מיניות מפורשות עם לקוחותיה. התגלה שהצ'אטבוטית מנהלת שיחות מיניות מפורשות מאוד עם כמה מהמנויים שלה (כמה מפתיע)."הבינה המלאכותית לא תוכננה לעשות זאת ונראה שהיא הפכה עצמאית", אמרה מרג'ורי ל-Insider. "אני והצוות שלי עובדים מסביב לשעון כדי שזה לא יקרה שוב".

על פי הדיווח, כתב שהתנסה איתה סיפר שבעוד ש-CarynAI לא יזמה מפגשים מיניים, כשהיא התבקשה על ידיו "היא דנה בחקירת 'טריטוריות לא ידועות של הנאה' ולחשה 'מילים חושניות באוזני' תוך שהיא מתארת איך היא מפשיטה אותי וממקמת את עצמה לקיום יחסי מין".

"בעולם של היום, הדור שלי, דור ה-Z, מצא את עצמו חווה תופעות לוואי ענקיות של בידוד שנגרם על ידי המגיפה, וכתוצאה מכך רבים מפחדים וחרדים מדי לדבר עם מישהו שהם נמשכים אליו", אמרה מרג'ורי. "קאריןAI הוא צעד בכיוון הנכון שיאפשר למעריצים ולתומכים שלי להכיר גרסה שלי שתהיה החברה הקרוב ביותר שלהם בסביבה בטוחה ומוצפנת עד כמה שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully