וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינור אברג'יל בנאום מטלטל באו"ם

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 11:26

לינור אברג'יל, מלכת היופי לשעבר שחוותה מקרה אונס קשה בגיל 18, הגיעה לנאום בכנס מטעם ישראל על בימת האו"ם בניו יורק. בקול רועד ובעוצמה - לינור זעקה את כאב הנשים של ה-7 באוקטובר. הנה כל מה שהיא אמרה, וגם לבשה

את הנאום המטלטל של לינור אברג'יל (43) יזכרו עוד הרבה שנים קדימה. מלכת היופי של ישראל ומיס תבל לשנת 1998, שחוותה אונס קשה מעט אחרי שזכתה בטייטל ה'נכסף'. אברג'יל הייתה אז בת 18, בחורה צעירה ויפהפייה שעברה טלטלה שנחרטה בנפשה לעד. כבר שנים שהיא מסתובבת בארץ ובעולם ומספרת את סיפורה האישי. אמש (שני) על רקע מעשי הטבח של ה-7 באוקטובר ומקרי האונס המזוויעים אותם מסרבים בתוקף אירגוני הנשים בעולם לקבל ולגנות - היא באה לכנס ישראלי באו"ם בניו יורק להשמיע את קולה.

לינור אברג'יל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
באה להשמיע את קולה - לינור אברג'יל באו"ם, לובשת אור פז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

"שמי לינור אברג'יל ואני קורבן אונס. הייתי רק בת 18 בזמן הזה. 25 שנים עברו. מאז ה-7 באוקטובר אני שומעת את השדים בראשי. אני מרגישה את הכאב שלהן, את החיים שלהן שנלקחו. אני נזכרת בחיבוק החם שקיבלתי לפני 25 שנה מארגוני נשים בינלאומיים, הרגשתי שיש לי גב, שמאמינים לי, שמקשיבים לי. האם אז אותם ארגונים דרשו ממני ראיות? הטילו ספק בגרסתי? ביקשו לבצע חקירה מעמיקה לפני קפיצה למסקנות? לא. כמה נוח היה אז לארגונים האלה להשתמש בשם שלי, בפרסום שלי".

"אני מתביישת בגלל שהיום בכנסים האלה לא רוצים להציג את כתמי הדם על המכנסיים, את האגנים השבורים, את הגופות המחוללות של אחיותיי", הוסיפה על מקרי הזוועות של המחבלים. "החמאס צמאי הדם תיעדו את פשעי המלחמה שלהם - אבל רוב ארגוני הנשים עדיין שותקים. האמת תיחשף, לא נשכח אותם ונבטיח שהעולם לא ישכח אותן. נהיה הקול שנלקח מהן".

לינור אברג'יל. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
"רוב ארגוני הנשים עדיין שותקים. האמת תיחשף. נהיה הקול שנלקח מהן"/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

לארבעה ימים בניו יורק, בין הנאום העוצמתי לשאר פגישות בחרה אברג'יל והסטייליסט הצמוד שלה גילי אלגבי ללבוש אך ורק אופנה ישראלית. לייתר דיוק מעצבת צעירה אחת בשם אור פז שהקימה את המותג שלה בשנת 2022 בכדי לגרום לנשים להרגיש מועצמות, בדיוק כמו שנראתה אברג'יל על בימת האו"ם אמש.

אברג'יל לבשה טרנץ' יוקרתי מבד סאטן (2,490 שקלים), מתחתיו בגד גוף שחור עם צווארון ניקי סגור, שמלה שחורה ומגפי קטיפה על עקב דקיק ואף מחודד. כיסוי הראש השחור היה מאותו בד נעים מה שהעצים את הפוקוס על פניה היפות של אברגי'ל.

לינור אברג'יל, מיס עולם לשעבר, נואמת בכנס מטעם ישראל באו"ם בניו יורק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כיסוי הראש נתפר במיוחד והותאם לטוטאל לוק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כל הלוקים לימים האלו נקיים מאוד עם צבעים עונתיים", מוסיף אלגבי שדאג למלתחה שלמה עבור לינור לביקורה בניו יורק. "אני מאוד אוהב לעבוד עם אור, הגזרות שלה מעולות. רציתי להדגיש כתפיים כך שאור דאגה לתוספת כריות בטרנץ' השחור. את כיסויי הראש גם כן אור תפרה לה במיוחד כדי שיתאימו לכל לוק והפעם העדפתי לוותר על אקססוריז ולהתמקד במראה נקי, מדויק וגבוה".

לינור אברג'יל. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
"כל הלוקים לימים האלו נקיים מאוד עם צבעים עונתיים"/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

לוק מספר 2, אותו לבשה לינור לפני הנאום, היה כולו על טהרת הקפה עם אותו טרנץ' שחור בגרסתו הבהירה שנשאר הפעם פתוח והעביר מראה קליל יותר. מתחת נלבשה שמלה בחום שוקולד שתצא בקולקציה החדשה של פז ומתחתיה בגד גוף חום שנתפר במיוחד עבור אברג'יל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully