וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על-זמנית: שמלת הכלה המנצחת של ונסה הדג'נס

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 13:33

אחרי שהתחתנה בשושו, ואז כבר שוחררו תמונות רשמיות - כעת ניתן להתפנות לשמלת הכלה. ונסה הדג'נס התחתנה בשמלה לבנה קלאסית ומנצחת, מאחוריה עומדת, כמעט כמו תמיד - המעצבת שהפכה למוקד עליה לרגל לכלה

השחקנית ונסה הדג'נס, הידועה בעיקר בזכות תפקידה בסדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל", התחתנה בסתר בטולום, מקסיקו עם בן זוגה שחקן הבייסבול קול טאקר אחרי כמעט ארבע שנים יחדיו.

האמת שהכתובת הייתה על הקיר שכן לפני החתונה רמזה שהיא פתוחה לאופציה של לברוח לטקס אינטימי - "תעשיית החתונות מטורפת", סיפרה בעבר ל-People, "החברה הכי טובה שלי גם מתחתנת. היא עברה על דברים שצריך להכין לקראת האירוע וסיפרה לי כמה שמלות זה דבר יקר, זה מטורף".

הדג'נס וטאקר התחתנו בלוקיישן חלומי - מוזיאון Azulik City of Arts, שנמצא לא פחות מ-45 דקות נסיעה לתוך הג'ונגל בטולום. חתונה אינטימית עם 100 מוזמנים, רק משפחה וחברים קרובים. "לראות אחד את השנייה בחופה היה הרגע הכי מרגש שהיה לי בחיים" סיפרה הדג'נס, "ממש התקפלתי שראיתי את קול, הייתי צריכה לקחת נשימה עמוקה כדי להצליח להמשיך ללכת בגלל שכמעט נפלתי לרצפה".

את השמלות של הדג'נס עיצבה המעצבת האמריקנית הפופולרית ורה וונג, היכל התהילה של כלות מרחבי העולם, כשהראשונה קלאסיקה מנצחת והשנייה מלאת תחרה עם מחשוף מרשים.

שמלת החופה הייתה בעלת שובל עדין וכתפיות ספגטי דקיקות. באזור המחשוף נרשמה נפילה נונשלנטית ומחמיאה והינומת טול נהדרת שהולבשה על אסוף מהודק. ציפורניה החתוליות של הדג'נס היו מעוטרות במספר טבעות יהלומים ונרשמו גם עגילים יוקרתיים נופלים.

השמלה השנייה לקרוע עימה את רחבת הריקודים הייתה מחוך עמוס תחרה במחשוף לב שהבליט את הדקולטה המוצלח של השחקנית שהתחבר לחצאית שיפונית מתנפנפת. ממנה בצבצו גם תחתוני תחרה באווירת הבארוק ואף בירית סקסית על רגלה השמאלית.

עוד בוואלה!

התחלה של משהו חדש: השחקנית ונסה הדג'נס התחתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully