וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח נפל קרוב במיוחד: בתם של בראדלי קופר ואירינה שייק בהופעת בכורה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 10:03

בתם של בראדלי קופר ואירינה שייק עושה לראשונה שטיח אדום לצד אבוש בפרימיירה לסרטו החדש "המאסטרו", בו היא גם משחקת. כצפוי ליאה הקטנה גנבה את ההצגה בשמלה מנומרת של מותג יוקרה ונעלי בובה. גנים מדהימים, אין ספק

ליאה קופר בת השש כבר שנים נחשבת לפייבוריטית של הפפראצי בניו יורק סיטי. לוק הגן היומי שלה הפך לדיבור של ממש כשמלווים אותה אימא אירינה שייק או אבא בראדלי קופר ולעיתים אפילו יחדיו בהורות משותפת ומעוררת קנאה שכזו.

היו שנים בהם אף דאגו הצלמים לטשטש את פניה, אבל ההאוטפיטים שלה בלטו למרחקים - חצאיות טוטו היסטריות עם סווטשירטים, מצעד מעילי ברברי מרשים, סניקרס עם שלל גרביים צבעוניות, הכל מעיד על כך שמדובר בילדה עם זיקה אופנתית.

לשטיח האדום, או השחור לייתר דיוק, להופעת הבכורה שלה בסרט "המאסטרו" לצד אבא בראדלי (שמקבל המוני תשבוחות) הגיעה הקטנטונת בשמלה מנומרת של דולצ'ה וגבאנה עם שרוולים תפוחים וחצאית מתנפנפת פלוס נעלי בובה נוצצות בזהב ותיק קופסה מתוק באדום-שחור עם נגיעות גדילים נופלים מהצד.

בראדלי קופר, אירינה שייק. GettyImages
הופעת בכורה עם אבוש - ליאה ובראדלי קופר/GettyImages

השיער דווקא נשאר ילדותי במקסימום עם צמה מתוקה וקישוטי שיער, פוני בלונדיני יפה עם נגיעות שמש תודות לגנים של אבא היקר והיה גם טאצ' ביוטי של אודם אפרסקי ולחיים סמוקות. אימא מצידה הייתה גאה מרחוק וחיזקה "כל כך גאה בליאה ואבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully