וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטח חם: איוונקה טראמפ מדגימה לוק קרבי

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 9:16

יממה אחת בארץ לגמרי הספיקה לאיוונקה ובעלה ג'ארד קושנר כדי להוכיח שוב פעם שהם בצד הנכון של ההיסטוריה. רשמנו לפנינו סיור בלוק שטח ממוגן ומחושב עד הפרט האחרון וקפיצה לג'רוז בשמלה קצת יותר פנסית לתפילה קצרה בכותל

איוונקה טראמפ בכותל/איציק אוחנה יח"צ צילום מסך
ג'ארד קושנר,איוונקה טראמפ, כפר עזה, 21 בדצמבר 2023. נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
הגיעו להביע הזדהות. איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר/דוברות הכנסת, נעם מושקוביץ

איוונקה טראמפ (42) ובעלה ג'ארד קושנר (לשעבר יועצו הבכיר של דדי טראמפ) סגרו את סוף השבוע ביממה עמוסה במיוחד בארץ הקודש. השניים, שקיבלו סיקור נרחב באתרי התקשורת הבינלאומיים בשל ביקורם בישראל - בין היתר ביישובי העוטף וירושלים, הספיקו לא מעט מהרגע שנחתו. קצת דרום, קצת בית הנשיא וסיום מלא תקווה בכותל המערבי.

ג'ארד קושנר,איוונקה טראמפ, כפר עזה, 21 בדצמבר 2023. נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
תיאום זוגי מחושב עד אחרון הדיטלס/דוברות הכנסת, נעם מושקוביץ

בתו של נשיא ארה"ב לשעבר מזמן יודעת להתאים טוטאל לוק לכל אירוע, בטח כשמדובר במראה הקז'ואלי. כחלק מביקור ההזדהות, התחנה הראשונה הייתה בקיבוץ כפר עזה לשם הגיעו בליווי צמוד של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, לצד אנשי הבטחון ששיתפו בסיפורים קורעי לב של הקורבנות המקומיים. איוונקה הלכה על לוק קודר שכלל מכנסיי דגמ"ח ארוכים וירוקים (כל הכבוד לצה"ל), מכופתרת לבנה עם שרוולים מקופלים ועליה אפוד מגן שחור שהוסיף לקשיחות המצב.

ג'ארד קושנר,איוונקה טראמפ ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה, כפר עזה, 21 בדצמבר 2023. נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
משתלבת בנוף. איוונקה בביקור בעוטף עזה/דוברות הכנסת, נעם מושקוביץ

עוד בוואלה!

מלכת הדיסקו: איוונקה טראמפ בלוק מרהיב

לכתבה המלאה

בגזרת הנעליים נרשמו סניקרס פשוטות ושטוחות לצד שיערה הפזור והזהוב שבלט בין ההריסות וקושנר מצידו השלים אותה בלוק חאקי משלו, כל הדיטיילס כאן כמובן חושבו מראש.

מאוחר יותר המשיכו לתחנות הבאות, בית הנשיא וסיור בג'רוז בשמלה ממוחזרת שכבר נראתה על הטראמפית בעבר - שמלת מידי מנוקדת, נקודות לבנות על גבי שחור, שכבר לבשה לפני כחמש שנים בחסות פראדה שבזמנו תומחרה בכ-3,300 דולר.

הפיס היוקרתי כולל כפתורי זהב גדולים המעטרים אותה לאורכה ולרוחבה באזור המותניים ובסיס שחור שמסתיר היטב את המחשוף. לכל זה נוספו עקבי סטילטו שחורים שהוסיפו לאלגנטיות וברגע שהגיעה לכותל, כיבדה וקישטה את ראשה בכיסוי ראש שחור.

איוונקה טראמפ בכותל. איציק אוחנה כיכר השבת,
איוונקה טראמפ עושה מהלך 'אישה יפה' בכותל/איציק אוחנה כיכר השבת

רגע לפני שהגיעו לארץ סייעה המשפחה בבית כנסת במיאמי, באריזת ציוד לאזרחי ישראל שפונו מבתיהם, ונראה שגם יום אחד בישראל לגמרי הספיק להם בשביל לקבל תגובות מאוסות מכל ההייטרס שם בחוץ. כן גם בענייני אופנה (בדגש על האפוד): "האם זה הדרופ האחרון של זארה?", "לא בטוחה שלולומון נתנו חסות לביקור הזה, אבל זה בהחלט התאים לווסטים שלהם", והאכזרים יותר: "אני די בטוח שזה עיצוב של הוגו בוס... שוב פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully