וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מה שקים קרדשיאן עשתה מהטי שירטס שלה

ההכנות לחג המולד אצל משפחת קרדשיאן המורחבת תמיד מוגזמות ובין קישוטי האורות של קלואי לסידורי הפרחים האקסטרווגנטיים של קריס - קים קרדשיאן עולה על כולן עם שימוש לא רגיל בחולצות הטי של המותג שלה סקימס

כמו בכל שנה שבט הקרדישאן יוצא מגדרו בכדי לעצב את ביתו באווירת חג המולד. הכי נוצץ, הכי מוגזם, הכי יקר - כל אחת מהסיסטרז והאימא בראשן באווירת חג מקסימלית כשהבתים מקושטים באורות, עשרות (אם לא מאות) עצי אשוח ופתיתי שלג שנופלים על הקרקע, הכל פייק כמובן ביחס לטמפרטורה הנורמטיבית של אל איי.

הפעם אנחנו מכריזות על המנצחת במקוריות שיא בקטגוריית עטיפות המתנה - סנטה קלאוס עבד שעות נוספות השנה. קים קרדשיאן שעיטרה את ביתה הלבן בעצי אשוח ודאגה לפסתנתרן שילווה את פסקול החג, הפתיעה באריזות מתנה לבנות ובוהקות שהונחו מתחת לעץ חג המולד לכל בני משפחתה.

קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הו, הו, הו - סנטה השקיע השנה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עשרות מתנות חג עטופות בבדי הטי-שירט של סקימס - מותג הנוחות המצליח של קימי, עם ליפוף יפה ואסתטי מקדימה, מראה משגע (וקצת מקריפ, תיכף תבינו למה) תחת עץ האשוח. "אחרי שיפתחו את המתנות כל הבדים יועברו למחזור ושימוש חוזר", ציינה הקרדשיאנית בסרטון החג שהעלתה.

כמו כל מהלך של המשפחה המעושרת יהיו כאלה שיצקצקו והנה כמה שלא חיבבו את עטיפות החג הלבנות שהזכירו להם את הבדים הלבנים בהם עוטפים גופות - "זה מה שאנחנו רואים בעזה כל יום", "זה נראה כמו מחלקת אשפוז בכפייה בבית החולים, רק עם אורות ועצים" הוסיפה עוקבת, "הבית שלך קר כמו הנשמה שלך" ולסיום בכדי לכעוס על הניתוק - "קים, יש אנשים שמתים בעולם".

עוד בוואלה!

ממשיכה לכבוש את עולם הבידור: קים קרדשיאן תככב בסדרה חדשה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
טי-שירטס של סקימס שאחרי פתיחתן יועברו למחזור/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully