וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מארזים שיעשו לכן קצת טוב על הנשמה

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 11:40

סוף דצמבר כאן, לשמח אותנו קשה, אבל היי, הנה מארזים מוגזמים ויפים לשנה החדשה שבפתח שיעשו לכם נעים לכמה רגעים של הדחקה. האם מדובר בקנייה רגשית מנחמת או הצטיידות פונקציונלית במחיר שווה? כנראה שגם וגם, אתן תחליטו

1. קלנדר של קליניק

קליניק. יח"צ,
24 מוצרים מוקטנים/יח"צ

הקלנדר של קליניק הוא הרכישה המשתלמת ביותר - 24 מוצרים מוקטנים שכוללים את סדרת שלושת השלבים, המון טעימות מקרמי הלחות המעולים של המותג כולל מוצרים לעיניים, סקראב ומגוון סבוני פנים ובגזרת האיפור גם שפתונים, גלוס, סומק ומסקרה. הליקוט הוא מושלם - אין כאן מוצר אחד מיותר או לא שימושי. הפייבוריטים שלנו - שלל לחויות מסדרת moisture serge וצ'אבי סטיק חמדמד וקטן שייכנס לכל תיק. שווה למי שלא מכירה את קליניק ורוצה להתנסות, שווה במיוחד למי שמכירה וצריכה להצטייד.
539 שקלים למוצרים בשווי 1,450. להשיג בחנויות קליניק בקניון TLV, בקניון הזהב ובאתר

2. קלנדר כריסמס של ל'אוקסיטן

לאוקסיטן. יח"צ,
כל יום מוצר אחד/יח"צ

בדקנו יסודי ואנחנו שמחות לבשר שגם השנה הקלנדר היפה מכולם בפער הוא זה של ל'אוקסיטן, עם איורים של הסבנטיז, צבעים משמחים, וניחוח משגע ומרגיע של שיאה שזולג החוצה אפילו עוד לפני שפותחים את המארז. המנהג המקורי הוא לספור לאחור 24 ימים מכריסמס, ולהוציא מדי יום מוצר אחד עד החג, אבל אנחנו העדפנו לעשות בינג' מספק כי מי יודע מה יהיה מחר. הקלנדר מכיל 24 מוצרים לפנים, לגוף ולשיער מכל הסדרות המוצלחות של המותג וביניהן האנטי אייג'ינג, הוורבנה, שיאה ושקדים, כולם יפים ומריחים נפלא ממש. המועדפים שלנו - קרמי ידיים משובחים וכל מה שמגיע בריח השקדים הממכר.
339 שקלים. להשיג בחנויות הרשת ובאתר

3. המזוודה האדומה של אסתי לאודר

אסתי לאודר. יח"צ,
מזוודת הבלוקבסטר הידועה/יח"צ

היתרון לסביבה במזוודה האדומה של אסתי הוא מה שנשאר אחרי שתפרקו אותה - לא עוד אריזות קרטון יפות, מעוצבות אך לא שימושיות, אלא תיק איפור ענק ופונקציונלי שמתאים גם לקופסאות שימורים שאפשר לסחוב לממ"ד. במזוודה תמצאו השנה לקט מוצרי איפור וטיפוח, חלקם בגדלים מלאים ובמחיר משתלם מאוד: מוצרי Advanced Night Repair, המסקרה המעולה Sumptuous Extreme , 2 שפתונים במהדורה מוגבלת, ליפ גלוסים יפים ועוד. הפייבוריטים שלנו - פלטת צלליות מעט בגוונים רגועים והקרם-ג'ל לעיניים מסדרת Advanced Night Repair שאלוהים והעיניים הנפוחות שלנו יודעים כמה אנחנו זקוקות לו.
695 שקלים למוצרים בשווי 2,300 שקל, להשיג בחנות הדגל של המותג בקניון איילון ובסניפים נבחרים של הפארמים, המשביר ואפריל

4. מזוודת היופי של GA-DE

ג'ייד. יח"צ,
לראשונה - BEAUTY TRAVEL CASE/יח"צ

ג'ייד משיקה את BEAUTY TRAVEL CASE - מזוודת יופי מהודרת המכילה מגוון מוצרי איפור, טיפוח ובישום נבחרים, בשילוב 2 מוצרים ייחודיים וחדשים שניתן להשיג רק במארז זה: פלטת צלליות לעיניים ופלטת סומק והיילייטר לפנים. כמו באסתי לאודר, גם במזוודה הזו תוכלו להשתמש שוב ושוב, תיק איפור מתקדם לנסיעות, לרציניות בלבד. מה בתיק? פלטת צלליות, פלטת סומק והיילייטר, קרם יום אנטי אייג'ינג, קרם לחות, מסיר איפור לעיניים (מומלץ - עדין ויעיל במיוחד), בושם אייקון גולד (לאוהבות המתוקים), שפתון מעולה עם לחות, גלוס, אייליינר ועוד.
449 שקלים למזוודה בשווי 1,059 שקלים, להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין של המותג

עוד בוואלה!

יפה בג'ינס: כל האופציות לפריט הדנים שיסגור לך פינה בארון

לכתבה המלאה

5. מארז סדרת ניקוי העור החדשה של PAYOT

פאיו. יח"צ,
סדרת הניקויים החדשה לעור בריא ומאוזן - מצוין גם לעור רגיש/יח"צ

פאיו משיקה את סדרת הניקויים החדשה לעור בריא ומאוזן PAYOT NUE, פורמולות נקיות וטבעיות באריזות אקולוגיות. אם כבר לקבל משהו במארז, אז כזה שיעיל במקסימום עם תחליב ניקוי מיסלרי לעור הפנים, מים מיסלרים 2 ב-1 לניקוי הפנים והעיניים לעור רגיש במיוחד, ומי פנים בוסטר לעור רענן וזוהר. הניחוח מפנק והמוצרים ללא ספק מתאים גם לעור הרגיש ביותר.
כעת מחיר לכל תחליב 69 שקלים במבצע במקום 99, עם קופון ברשת סופר פארם בחודש דצמבר. להשיג גם בנקודות המכירה של פאיו ברשתות הפארם ובאתר לילית קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully