וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכנסונים וחולצה שקופה: כריסי טיגן מרימה לבעלה

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 10:31

ג'ון לג'נד חגג יום הולדת 45 בוויקנד האחרון והזוג ששוהה לאחרונה בניו יורק יצא לרקוד על שולחנות בבר נחשב בעיר. כל מה שהוויפי, כריסי טיגן כמובן, לבשה

זוגיות איתנה ומתוקשרת יש לכריסי טיגן, הדוגמנית, הבשלנית והאישה שלא שמה פילטר על חייה ולזמר ג'ון לג'נד. היא לא חוסכת באינפורמציה על כלום ושום דבר והוא מצידו כותב שירים על הפסנתר.

בסוף השבוע חגג לג'נד את יום הולדתו ה-45, ואחרי מספר ימים בהם הוא וכריסי נופשים בתפוח הגדול עם הילדים, הגיע הזמן לבילוי זוגי פרוע.

בזמן שחתן השמחה הלך על חליפה שחורה עם בלייזר בסגנון חלוק פלוס קשירה, ומגפי גשם בגימור לקה, כריסי עמדה בגבורה בקור המקפיא של ניו יורק עם מכנסונים, שלא נאמר תחתונים בגימור קטיפתי של אלכס פרי, עם עיטורי שרוכים שחורים בסגנון ברולסק. האווירה הסקסית המשיכה לכדי גרביוני רשת שחורים וננעלה עם סנדלים שחורים מינימליסטים של טום פורד.

החולצה השקופה המשגעת, שהובילה גם לתאונת מלתחה קלה כשזו החליטה לוותר על חזייה, של סן לורן עם תג מחיר לא מבוטל של 2,590 דולר. תיק אופיום של סן לורן (סולד אאוט) עם טקסטורה מנוחשת בזהב פלוס גדילים שחורים גם כן נרשם בלוק המגה נועז הזה וכך גנבה כריסי את אור הזרקורים מחתן השמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully