וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי את ביאנקה סנסורי? אשתו של קניה ווסט לא תמיד נראתה ככה

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 8:35

ביאנקה סנסורי, אשתו של הראפר הידוע, לא תמיד התעטפה בגרביונים ואחזה כריות הזויות בעודה מסתובבת ברחוב. פעם פעם, עוד לפני הזוגיות המתוקשרת, היא הייתה סך הכל בחורה נורמטיבית עם שיער ברונטי שמזכירה מעט את קים קרדשיאן. ואז הגיע קניה ווסט

קניה ממשיך לרדוף את קים ופיט/NOW אלונה קדם, רוני שרמייסטר, גל הללי

מרץ 22, קניה ווסט וקים קרדשיאן מכריזים באופן רשמי על הגירושים והראפר מתחיל לשווק את הזוגיות החדשה שלו עם עובדת חברה ב-YEEZY - ביאנקה סנסורי. ינואר 2023, אתר tmz מדווח כי השניים נישאו בחתונה אינטימית, על אף שלא הוגשו מסמכים שיהפכו את העניין ל'רשמי'.

אז מי היא סנסורי שהפכה לחומר ביד היוצר של הראפר המטורלל? על פי ההערכות (שמודגש באתרי הרכילות כי הממצאים מעט אפלוליים) נראה כי ביאנקה בת 28, אוסטרלית במקור ואדריכלית במקצועה שהחלה לעבוד בלייבל של ווסט כבר בשנת 2017.

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
כחומר ביד היוצר. ביאנקה סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם

לסנסורי תואר שני באדריכלות באוניברסיטת מלבורן, וייתכן כי באחד הראיונות שלה מהעבר למגזין אוסטרלי ניתן להבין בדיוק מדוע היא מתמסרת לשגעונות של ווסט - "תמיד רציתי להיות פסל", אמרה סנסורי, "בעיני, אדריכלות היא האיחוד של אמנות ופרגמטיקה".

קניה ווסט ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, עיבוד תמונה
"תמיד רציתי להיות פסל". ביאנקה, קניה והלוקים המפוקפקים/עיבוד תמונה, אינסטגרם

אם נניח לרגע לאמירות המוטרפות של ווסט, האינטישמיות, "ההתנצלות" באינסטגרם, ההטרלות ברשתות ונתמקד בזוגיות עם סנסורי, ניתן לפסיכולוגיה בגרוש שלנו לאבחן כי מדובר פה במערכת יחסים מעורערת. הוא הפך לחובב גרביונים מושבע ומתעל את אותה פיסת בד שקפקפה לידי מלתחה שלמה, והיא - כחומר ביד היוצר.

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
ככה זה היה נראה פעם - ביאנקה האדריכלית/צילום מסך, אינסטגרם

ווסט מלביש את סנסורי מכף רגל ועד ראש (ליטרלי) בגרביונים שקופים, ללא חזיות, תחתוני מיקרו חוטיני ודואג לאבזר את הטוטאל לוק (אם אפשר לקרוא לזה כך) באקססוריז מטרידים לא פחות. היא כבר יצאה לרחוב אוחזת בכרית סגולה כשהיא לבושה באוברול גרביוני שקפף, היה עוד כובע פרווה עצום לראשה עם פיסת בד על החזה, תחתוני חוטיני ומגפיים, בגד גוף לבן צמרירי עם פאת כלב לבנה, והאחרון שבהם - מחטב סאדו נמאזו עמוס שרוכים, חוטי קשירה שמכסים את הפטמות, מעיל עור פתוח ומגפיים שחורים.

סנסורי, שמזגזגת בין אחת שנהנית מתשומת הלב של צלמי הפפראצי לבין לעיתים חשה לה בנוח במלתחה שהרכיב לה בעלה, לא תמיד נראתה ככה. גם היא הייתה אחת מן המניין לפני המייקאובר של קניה בדיוק כמו קים בימי הזוהר של הזניים. לפני הזוגיות עם ווסט, מדובר היה בבחורה די סטנדרטית בעלת שיער ברונטי חלק וללא הצהרות יוצאות דופן ברמה האופנתית. חיבה למחשופים אכן נרשמה גם בימי הרווקות, אך מפה ועד להתהלך בחוטיני וחשופת חזה ברחובות אירופה - קרה הרבה.

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
כבר אז נרשמה התראת מחשופים. סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם

לאן תמשיך הזוגיות עם מר ווסט, ועד כמה סנסורי תאפשר לו עוד למתוח את גבולות החשיפה רק הזמן יגיד. ייתכן כי תתפכח כמו קים קרדשיאן ותאמץ זהות משל עצמה, וגם לחזור לשיער הכהה ולעבודת אדריכלות נורמלית זה מתקבל מבחינתו. רק לא להיות שוליית הקוסם יותר.

עוד בוואלה!

חזרה לסורה: אשתו של קניה ווסט הסתובבה עירומה באירוע ענק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully