וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוס יודע? ג'ניפר אניסטון חזרה לתסרוקת רייצ'ל האייקונית

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 11:51

סלינה גומז ממשיכה את שרשרת הלוקים הנוראיים של התקופה, רוזמונד פייק בעיטור מסקרן לראש, מריל סטריפ באנסמבל פאייטים מעונב, נטלי פורטמן בשמלה חלומית וג'ניפר אניסטון מפתיעה בתספורת של פעם וגם - מחווה מרגשת לחטופים בעזה. מה לבשו הכוכבות לטקס גלובוס הזהב?

ג'ניפר אניסטון, מריל סטריפ, קיליאן מרפי ועוד כוכבים על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב 2023/רויטרס

טקס גלובוס הזהב הוא יריית הפתיחה הרשמית לעונת הטקסים הבינלאומית, וכן, אין שום קשר בין ההילה שאופפת את לוס אנג'לס בחודשים הללו לבין הטירוף הישראלי בו אנו חיים. עם זאת, סומנו מספר מחוות מרגשות לחטופים הישראלים על השטיח האדום, ביניהם כוכבת "יורשים" עם סרט צהוב על דש הבגד. לגאלה הגיעו מיטב הכוכבות ונרשמו לא מעט לוקים מעניינים לצד מאכזבים ביותר - רוזמונד פייק הצטיינה בעיטור ראש ושמלת תחרה של דיור, נטלי פורטמן בשמלה חלומית מפוקסלת, ג'יי לו מאידך נפלה בגדול עם ורוד בייבי וצעיף פומפוזי, סלינג גומז בלוק עייף וכבד באדום והיו גם שני גברים נהדרים שווים שיודעים לצאת מהחליפה השבלונית ולדפוק הופעה - כל מה שלבשו הכוכבים והכוכבות על הרד קרפט.

ג'ניפר לופז

האישה הביונית הגיעה בשמלת סטרפלס מחוכית בוורוד בייבי עם שכמייה פרחונית של ניקול אנד פליסיה. הגלאם היה מרהיב אבל השמלה עם אלמנט הפרחים הפומפוזי כל כך רחוקה כבר מלהיות רלוונטית.

ג'ניפר לופז. GettyImages
שרופות, אבל הפעם גם הבאדי לא החזיק את השמלה/GettyImages

מרגו רובי

חזק בברבי קור מרגו רובי לא משחררת ומעט לא ברור מדוע כי ההייפ של הסרט עבר גם עבר. הבלונדינית היפהפייה בארמני פריווה, שמלה שהחמיאה לה עד מאוד אבל שכמיית הטול הקיטשית הייתה לא הכרחית כלל.

מרגו רובי. GettyImages
לא משחררת מהוורוד. מרגו רובי/GettyImages

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון האישה שכובשת כל שטיח אדום הגיעה בדולצ'ה וגבאנה, שמלה קלאסית ויפה סך הכל שנתנה במה לעניין האמיתי - תספורת רייצ'ל. אניסטון חזרה לאחת התסרוקות הכי ידועות שלה ב"חברים", קארה ארוך מדורג באווירת סוף הניינטיז שפחות עבד לנו, אבל הגוונים - מלאכת מחשבת.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
חזרה לתספורת רייצ'ל. ג'ניפר אניסטון/GettyImages

טיילור סוויפט

הפופ סטאר הגיעה בשמלת פאייטים מנצחת של גוצ'י עם כתפיות דקיקות ומחשוף לב, גב חשוף עם רצועות דקיקות מחמיא במיוחד ועגילי יהלומים נופלים. טוב לה מאוד ירוק זרחני.

טיילור סוויפט. GettyImages
מצוינת בירוק זרחני. טיילור סוויפט/GettyImages

סלינה גומז

דודה סלינה ממשיכה בשרשרת האסונות עם עוד לוק מתיש, הפעם באדום עם אלמנט א-סימטרי בחצאית ופתחים בחזה מעוטרים בפרחים שחורים של ארמני. אם תמשיכי להשקיע את מרצך בריכולים על קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה - זה מה שיקרה מותק.

סלינה גומז. GettyImages
דודתי עד מאוד. סלינה גומז/GettyImages

רוזומנד פייק

אהובתנו הנצחית בדיור קוטור עם שמלת סטרפלס בגזרת A מעוטרת פרחים כולה ושרוולון תחרה אלגנטי למעלה, תוספת כיסוי ראש דרמטי (שהזכיר מעט תפוח, לא כך?) וקיק נכון מאוד של סנדלי פלטפורמה. הכל עובד.

רוזמונד פייק. GettyImages
טרה שיק. רוזמונד פייק/GettyImages

טימותי שאלאמה

אייקון האופנה הגיע בסלין, אחד שיודע מה טוב לו. לא עוד חליפה מעונבת סטנדרטית - מכנסי סיגר שחורים פלוס חולצה מכופתרת ומעל בלייזר פאייטים נוצץ עם שרשרת שחורה ונגיעות יהלומים. מטריף.

טימותי שאלאמה. GettyImages
זה לא רק הלוק, זו העמידה. טימותי שאלאמה/GettyImages

ג'ונתן ביילי

עוד גבר גבר שעושה נחת, ג'ונתן ביילי המתלבש המצוין בז'יבנשי - טוטאל לוק לבן עם מכנסיים משוחררים בגזרה גבוהה, חולצה שקפקפה ובלייזר בתוספת נעלי לקה שחורות.

ג'ונתן ביילי. GettyImages
ענוג בלבן. ג'ונתן ביילי/GettyImages

אליזבת' דביקי

כוכבת "הכתר" ממשיכה לדייק עם שמלה זהובה עשויה מטבעות קטנטנים של דיור, שרשראות יהלומים אדג'יות ובלונד פלטין חלומי חסר מאמץ.

אליזבת' דביקי. GettyImages
בא לה בטבעי. טאליזבת' דביקי/GettyImages

מריל סטריפ

חצאית פאייטים, ז'קט תואם, גברית לבנה עם פוסי בואו אלגנטי, הכל מייד ביי ולנטינו. לנצח כוכבת מריל סטריפ, אפילו המשקפיים היו און פוינט.

מריל סטריפ. GettyImages
לנצח כוכבת. מריל סטריפ/GettyImages

נטלי פורטמן

אחת המוצלחות, אם לא הכי יש לציין, פורטמן בשמלה חלומית של דיור, לבנה על גבול הכסופה אשר אט אט הופכת לפרחונית בחלקה התחתון, שנותנת אשליה כאילו הכל מפוקסל קלות. היה גם טיפול פנים זוהר מהקוסמטיקאית הישראלית המצליחה קרן ברטוב. אלגנטי, יפה, במקום.

נטלי פורטמן. GettyImages
מרהיבה. נטלי פורטמן/GettyImages

בילי אייליש

שוב מתישה בילי אייליש עם מעין שילוב גברי נשי שכזה של willy chavarria - בלייזר אוברסייז, מתחת מכופתרת עם צווארון מעוגל ופפיון מעודן, נעלי מרי ג'יין עם גרביים וחצאית מידי בצבע קאמל. לא הבנו כלום.

בילי אייליש. GettyImages
אולי די? בילי אייליש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully