וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק התפוח: קלואי קרדשיאן בסשן תמונות נועז. מאוד

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 8:54

האחות המשעשעת מבין החבורה שלאחרונה הורידה פרופיל בשל בן הזוג הבוגדני, הבייבי החדש והגידול הסרטני שהוסר חוזרת בשער נועז - תפוח על החזה , פרח על הצוואר, דמעות מלאכותיות והרבה מחשופים

האם אתן מתאמנות בלי תחתונים?/kicpod

חוץ מהמחויבות של קלואי קרדשיאן לתכנית הריאליטי המשפחתית שמשודרת ב'הולו', מורגש משמעותית כי הכוכבת החליטה להוריד פרופיל ברשתות. מבליחה לה תמונה מידי פעם, אבל זה לחלוטין לא הווליום אליו אנחנו רגילות מהאחות הכיפית של המשפחה.


הבגידות החוזרות מטריסטן תומפסון לא עזרו למצבה הנפשי, היה גם בייבי חדש תודות לפונדקאית שמילא את הלו"ז ושלא נדע - גידול סרטני שהוסר אשר התגלה באמצעות בדיקה שגרתית של נקודות חן בפניה. כעת נותרה צלקת קטנטנה עליה אומרת הקרדשיאנית - "אני ממש לא מתלוננת כי הייתי מעדיפה שקע על מלנומה כל יום".

בסוף השבוע פרסמה קלואי סשן תמונות נועז שללא ספק מחזיר אותה למרכז העניינים. היא מעטרת את שער מגזין tmrw, אליו מצטלמים מיטב הכוכבים בצילומים שנועדו לצאת מעט מהקופסה. קלואי לעומת זאת בחרה ללכת על בטוח, נתנה דרור למחשופים ולמצלמה של גרג סוולס הצלם הידוע.

על השער היא לובשת מעין בלייזר-שמלה שנותר פתוח בחלקו וידה מחזיקה תפוח אדמדם שמכסה את החזה. שיערה אסוף לאחור במראה הרטוב ועגילים מתוכשטים אבנים צבעוניות מתכתבות עם התפוח. יאמי.

עוד נרשם לוק גרביונים טרנדי במיוחד עם סטילטו ללא חלק עליון ומעליו מעיל פרווה ארוך leoseason ב-2,225 דולר. קלוז אפ מסקרן עם תכשיטי השפתיים והעיניים של סקיאפרלי בזהב, ועוד לוק תחרה רותח של המותג leoseason כשהקרדשיאנית שוכבת בפוזה לוהטת.

עוד בוואלה!

קלואי קרדשיאן חושפת את הצלקת לאחר הסרת הגידול הסרטני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully