וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה המצמררת בגללה יעל שלביה ועומר אדם התלבשו אותו דבר

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 12:35

במשך 24 שעות עלו על בימת העצרת בכיכר החטופים אמני ישראל ביניהם גם עומר אדם שריגש עם שירת התקווה. גם הלוק של הזמר ובת זוגו יעל שלביה הותאם לאירוע עם סווטשירט שעוצב במיוחד לערב הקשה ועליו הכיתוב - bring them home

100 ימים בגיהנום. אתמול נערכה עצרת 100 ימים בשבי בכיכר החטופים. 136 נשים, ילדים, זקנים וגברים שנמצאים בשבי החמאס. משפחות החטופים והתומכים הגיעו לכיכר ביניהם אמני ישראל רמי ומשי קליינשטיין, שי המבר ועומר אדם שנעל את העצרת בשירת התקווה.

לא מעט עושה הזמר המצליח מאז ה-7 באוקטובר לרומם את רוחם של החיילים, מאפליקציית המוניות חסרת התקדים שהרים ועד הופעות בבסיסים שונים בהתנדבות. אמש הגיע לצד בת זוגו יעל שלביה כששניהם לבושים בסווטשירט שחור עם כיתוב צהוב מצמרר שעוצב במיוחד לערב הזה.

הסטייליסטית הצמודה של הזוג אור לוזון חשבה איך להשתמש באופנה כאמירה במעמד הזה וביחד עם המעצבת ליאור שוורצמן עיצבו סווטשירט נכון שמעביר את המסר. "חשבתי מה אוכל לעשות כדי להיות עוד אחת שעוזרת להעביר את הזעקה של כולנו, של מדינה שלמה".

עומר הגיע בטוטאל לוק שחור - מכנסיים שחורים וסווטשירט שחור שבפרונט הכיתוב bring them home בצהוב מדמם (צבע החטופים), אותו הכיתוב מאחור באיזור הכתפיים ועל השרוול המספר 100, כששני האפסים הוחלפו בסמל החטופים ונגיעה צהובה נוספת לאות הזדהות הגיעו בנעלי נייקי מהשת"פ עם המותג אוף וויט של וירג'יל אבלו המנוח.

יעל שלביה, עומר אדם. אינסטגרם אור לוזון, צילום מסך
יעל שלביה מזדהה/צילום מסך, אינסטגרם אור לוזון

יעל שלביה מצידה הלכה על אותו הסווטשירט מינוס מכנסיים (שנגלו לעין בכל אופן) עם מגפיים שחורים גבוהים, תיק קווילט של שאנל בצד וקולייר עדין שבצבץ על צווארה.

יעל שלביה, עומר אדם. אינסטגרם אור לוזון, צילום מסך
העיצוב של ליאור שוורצמן/צילום מסך, אינסטגרם אור לוזון

על התרומה האישית של עומר הוסיפה לוזון: "מגיע לו צינורות של שפע בעולם הזה ואני בטוחה שהקדוש ברוך הוא רואה את כל החסדים שלו והוא יתגמל אותו בהתאם על כל הטוב שהוא מוריד בעולם שלנו, על כל שהוא עושה למען המדינה שלנו, על ההרתמות המטורפת שלו ושל בת הזוג שלו יעל כבר מאה ימים למען המלחמה שלנו, מלחמת הקיום על המדינה שלנו. שש וחצי שנים שאני גאה לעבוד אצלו, אבל היום יותר מתמיד" .

יעל שלביה, עומר אדם. אינסטגרם אור לוזון, צילום מסך
יעל שלביה ועומר אדם בעצרת החטופים/צילום מסך, אינסטגרם אור לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully