וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משקל הוא נכות לכל דבר. לא העזתי בעבר לשבת על כסאות פלסטיק"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 8:20

לני שמיר שם טוב בת 52 היא ד"ר לנטורופתיה, מתמודדת עם התמכרות למזון ודוגמנית. בשאלון הטיפוח שלנו היא חושפת את כל הפרטים על תהליך ההרזיה שלה, מה זה עשה לה לנפש, מה הטיפים המנצחים שלה לטיפוח, איך היא קונה נכון ומה דעתה הכנה על בוטוקסים והזרקות

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"בתחילת שנות ה-90, הייתי חיילת, אז תלתלים היו ה-דבר. ואני שלצערי זכיתי בשיער חלק, דק וגולש הייתי עושה סלסול פרמננט. כשהשתחררתי מהצבא והחלטתי לפרגן לעצמי פרמננט כמו שצריך במספרה הכי יקרה והכי נחשבת בת"א.לאחר מספר שעות יצאתי מהמספרה עם תלתלי כבש קטנים וצפופים ומכוערים, עם עיניים נפוחות מבכי ועם חור גדול בכיס. חצי שנה הלכתי עם קוקו מתוח בכדי שאף אחד לא יראה את הזוועה שעל ראשי".

ניתוח/טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"רזיתי 65 ק"ג. כן כן. כל חיי התמודדתי עם עודף משקל והתמכרות למזון. בשיאי שקלתי 123 ק"ג.
מדובר בהשמנה המוגדרת כקיצונית וחולנית. וכך באמת הרגשתי. משקל כזה הוא נכות לכל דבר. בטקסים בבתי הספר של הילדים נותרתי לעמוד. לא העזתי לשבת על כסאות הפלסטיק שפרסו ברחבה. אחד הדברים שחששתי ממנו מאוד בתהליך ההרזיה המאסיבית, הוא מה יהיה עם העור העודף.
עשיתי כל אשר יכולתי. טיפחתי את העור, עשיתי המון ספורט וקיוויתי לטוב. הייתי רוצה שלא יהיה כלל עור עודף בזרועות ובירכיים. הייתי רוצה ישבן יותר מורם ויותר מלא. אבל אני לא אעשה ניתוחים כי היום אני בעלת דימוי גוף בריא. אני אוהבת את גופי. סולחת לו על חוסר המושלמות ומקווה שהוא סולח לי על שנים עברו".

לני שמיר שם טוב. קוקו,
"כל חיי התמודדתי עם עודף משקל והתמכרות למזון". לני שמיר שם טוב בתצוגת האופנה של המחלקה לעיצוב בוויצו חיפה. הפקה ובימוי: סמדר גנזי/קוקו

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"אני לא יודעת מה בכלל עונה להגדרה של 'מוצרי ביוטי'. מוצרי הביוטי שלי הם תוספי תזונה- מולטיויטמין טוב שדואג שבכל יום גופי יקבל את כל הויטמינים, מינרלים ויסודות הקורט להם גופי זקוק, קולגן לשמירה על רקמות החיבור ביניהן עור וכלי דם ואבץ הידוע "כמינרל היופי" דואג לבריאות העור, השיער והציפורניים".

טיפ מנצח לשיער?
"שיער, עור וציפורניים הם 'איברי קצה' זה אומר שהם מקבלים אחרונים. כלומר, אם התזונה שלנו לא מאוזנת וחסרה קודם כל יקבל המוח והלב ומערכת התנועה וכד. אז הטיפ שלי הכי חשוב - תזונה מלאה ומאוזנת".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"מקווה שהתשובה שלי לא תרגיז אף אחד אבל זו האמת. כשהגוף מאוזן, פיט, רזה - כל דבר נראה מצוין. בקיץ אני אוהבת ללבוש דברים קלילים כמו שמלה מתנפנפת מבד אוורירי ונעים או ג'ינס קצרצר וטי-שירט ובחורף מטקסטורות שונות, שכבות וממראה יותר קלאסי, וכל השנה מתה על טייטס וטופ".

לני שמיר שם טוב. עידו לביא,
"כשהגוף מאוזן, פיט, רזה - כל דבר נראה מצוין"/עידו לביא

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"בגדול אני לא משקיעה בפריטים יקרים. יש לי ז'קט ג'ינס אלמותי ומהמם של קלווין קליין שרכשתי בחורף שעבר. נראה לי שעלה 600 שקלים".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"בזה אני אלופה. הבסטי שלי צוחקת ואומרת שאני צריכה לפתוח בלוג אופנה 'איך לקנות בזול ולהראות מיליון דולר'. יש לי מכנסים מחויטים שרכשתי מ"מוטי דיוטי" או משהו כזה, ב-90 ש"ח והוא יושב עלי פשוט הכי יפה".

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
"מותג כמותג לא מדבר אלי. אני כן יודעת להעריך איכות, אסתטיקה, יופי ועיצובים ייחודיים".

מה הקנייה הבאה שלך, במה את חושקת?
"אני אישה פונקציונלית ומדויקת. מצד אחד לא אוגרת ואין לי עודף של פריטים, מצד שני - יש לי הכל. אם אתקל במשהו שאוהב, כמובן שאקנה מבלי לתכנן".

איפור בחמש דקות.
"קרם פנים, ביבי קרים, ברונזר על עצמות הלחיים וקווי המתאר של הפנים, סומק המשמש כסומק ללחיים וגם כצללית לעיניים, רימל חום להדגשת הגבות ורימל שחור לריסים".

הבושם שאת הכי משתמשת בו לאחרונה?
"ריחות נמאסים עלי מהר. כעת משתמשת בעיקר בג'ייפור".

לני שמיר שם טוב. קוקו,
"מותג כמותג לא מדבר אלי. אני כן יודעת להעריך איכות". שמיר שם טוס לסוכנות ProAging models/קוקו

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"אושרה בן הרוש האגדית ממודיעין. היא ורק היא כבר 20 שנה. וכן, חוטאת כל הזמן בלסדר לעצמי קצת פה וקצת שם. אחר כך בעדינות האופיינית לה היא נוזפת בי".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"כשהגעתי לגיל 40 שהיה נראה אז בעיני מופלג, גם אני חששתי מההזדקנות שהנחתי שתקפוץ ותתנפל עלי. אז ניסיתי. הזרקתי בוטוקס בשלושה אזורים וניפחתי מעט את שפתי בחומצה היאלורונית. איזו טעות. לא יכולתי לסבול את המראה חסר ההבעה ובעיקר את מראה השפתיים. בכל פעם שהבטתי במראה, הרגשתי שאני לא אני. רק חיכיתי שההשפעה תחלוף ואשוב לקדמותי. היום אני פרו אייג'ינג ולא אנטי".

עוד בוואלה!

המריחה המושלמת: 5 שפתונים שניסינו - ואהבנו בטירוף

לכתבה המלאה

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"נהנית לשוטט ולמצוא חנויות ייחודיות, שהן לא רשתות ולמצוא את הפיס שקורא בשמי".

מותג ישראלי אהוב?
"רעומה וב-kiki dress.

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"הכי ארוכות שרק אפשר. תמיד משוכות בלק אדום או בפרנץ' טבעי ועדין".

מה חטא הטיפוח שלך?
"לא הולכת לקוסמטיקאית לניקוי העור ולטיפולים משמרים. אולי כדאי שאתחיל".

איפה את קונה בזול?
"אני אוהבת חנויות אאוטלט. אם באים עם סבלנות ניתן למצוא פריטים נפלאים ואיכותיים במחירים".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"יש לי חולצה שחורה יפהפייה מבד קרפ שקוף. היא צמודה לגוף ונרכסת לכל אורכה בכפתורים מקדימה, מעליהם יושבים דנטלים די אימתניים המשווים לה מראה כל כך קלאסי וסקסי. רכשתי אותה לפני 25 שנה לפחות בבוטיק כלשהו בהרצליה. היא הייתה יקרה מאוד, אבל שווה כל שקל".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"על אוכל למשל, על פריטי אופנה חולפת, על דברים חסרי חשיבות וגחמות, על טיפולי הצערה וניתוחים"

  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully