וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורר תיאבון: תיק האוכל הכי יקר שתראו בחייכם

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 8:30

תיק מעור פרה, כזה שנראה כמו תיק אוכל, אבל בפועל - כל כך לא. בתחילת ינואר השיק המותג הצרפתי המצליח לואי טיטון את הפיס המדובר, והמחיר? טירוף

בשבוע שעבר הציג פארל וויליאמס את קולקציית הגברים בעיצובו ללואי ויטון סתיו - חורף 2024 בשבוע האופנה לגברים בפריז. מסלול מופלא שכולו בהשראת המערב הפרוע, אווירת קאובויז במקסימום ממעילי העור, הג'ינסים, המגפיים, החגורות, התיקים עליהם מוטבעים מעין פרסות של סוסים - מיצג מופת של קולקציה מהודקת ומרעננת. מדובר בלוק אנד פיל אחר לחלוטין ממה שרגילים לראות בבית האופנה הצרפתי ובעיקר הצהרה תדמיתית שהליהוק של פארל מתחיל להניב פירות.

מעט לפני כן, בחנות הפופ אפ החדשה של המותג בווסט הוליווד נמכר תיק חדש ומסקרן, בבלעדיות בסניף המדובר. תיק חום מלבני העשוי מעור פרה עם צללית מלבנית תפוחה וסגירה מעור כחול במגנט. הלוק? תיק אוכל מימי אנו באנו, רק בגבוה, והעיצוב במקורות בכלל נשען על שקיות הכביסה של המותג משנת 2007.

הבחירה בלוקיישן הבלעדי כפי שציינו, גם היא לא רנדומלית שכן קהל ספציפי מאוד יסכים לרכוש תיק כזה. המחיר משוגע לא פחות מהעיצוב - 3,130 דולר, אבל נפרגן ונאמר שלא מדובר במיני בג וללא ספק אפשר להכיל בו המון. לא באמת סנדוויצ'ים כן? זהו תיק לכל דבר ועניין.

התיק מיועד לאחיזה נונשלנטית (ורעבה) בלבד, ואין אפילו רצועת קרוס בנמצא. מה שכן יש הוא לוגו גדול באותיות בולטות בכחול נייבי ולמי שמכור/ה למותג זה לגמרי מספק.

לואי ויטון. אינסטגרם, צילום מסך
סנדוויצ'ים ועוד - תיק האוכל של לואי ויטון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully