וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע כובשת את המסך בחליפת קטיפה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:08

המנחה המשגעת ממשיכה ברצף הלוקים המוצלחים בעונה הנוכחית של הכוכב הבא. הפעם בחליפת קטיפה של מותג אדג'י מכיכר המדינה ושרשרת סטייטמנט מייד אין יזראל

אסי ורותם הכוכב הבא/קשת 12

הכוכבות הישראליות מתקשות בחודשים האחרונים לפצח את פורמט הרשתות החברתיות וזה ניכר. מצד אחד ההסברה, ההזדהות, הלחימה, היכולת להשפיע ולהדהד את דעתך למרחקים בזכות מאות אלפי עוקבים ומצד שני - מתי נותנים גם הצצה לחיים שאיכשהו, למרות הכל, ממשיכים להתנהל.

רותם סלע היא חלק מאותן נשים משפיעות שיש לנו במסך וגם האינסטה שלה היה מוצף בחודשים האחרונים בתוכן הסברתי. עם עליית "הכוכב הבא", התקבלה לה עוד נישה בה היא חוזרת לספק קצת אסקפיזם עם לוקים משובחים, כולם די מאופקים, בהתאם לרוח התקופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רותם סלע. אינסטגרם, דור שרון, צילום מסך
בחליפה של זאדיג אנד וולטר ושרשרת של קרן וולף/צילום מסך, אינסטגרם, דור שרון

האחרון שבהם היה חליפת מכנסיים בקומבינציה האהובה עלינו - בלייזר עם שרוולים ארוכים (2,705 שקלים) ומכנסיים קצרים (1,290 שקלים), מבד קטיפה ובצבע שחור של זאדיג אנד וולטייר, אותה ניתן לרכוש בכיכר המדינה.

הסטייליסטית הצמודה של סלע אלין זידקוב ציוותה לחליפה גופייה לבנה עם גימור תחרה מעודן והכניסה טיפת אדג' בשרשרת החוליות הדומיננטית שהתכתבה עם איפור העיניים המעושן של אסף באבו.

שרשרת הגורמט הדומיננטית שייכת למעצבת התכשיטים הישראלית קרן וולף ועונה לשם 'סברינה'. העלות - 690 שקלים לציפוי זהב צהוב וישנה גם אופציה בכסף טהור באותו המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully