וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת בגדי ים סופגת אש על שימוש בדוגמן לבוש בבגד ים נשי - וזו תגובתם

28.1.2024 / 0:06

מותג בגדי הים של הדוגמנית קרינה אירבי, "מואנה ביקיני" חוטף ביקורת קשה על שימוש בדוגמן ג'ייק יאנג לקידום ופרסום בגדי ים לנשים: "נראה שגברים מנסים להשתלט על הכול. גם על האופנה שלנו". דובר החברה הגיב בחריפות

דוגמן מציג בגדי ים נשיים/moanabikini

מותג בגדי הים האוסטרלי של הדוגמנית קרינה אירבי, "מואנה ביקיני", נמצא כעת תחת מתקפה, כשלקוחותיו מתלוננים על שימוש בדוגמן לקידום ופרסום בגדי ים המיועדים לנשים. כל זה קורה בערך שנה לאחר שמותג "סיפולי" סבל מגורל דומה על שיתוף פעולה על המשפיען הא-בינארי דני טודורוביץ'.

"מואנה ביקיני", מותג בגדי ים בבעלות המשפיענית שמקדמת תדמית גוף חיובית, קרינה אירבי, שיתף בשבת האחרונה סרטון באינסטגרם בו נראה הדוגמן ג'ייק יאנג מדגמן בביקיני לבן שעלותו 130 דולרים. "אובססיבי למראה הזה", כתב החשבון בפוסט.

מאז הגיבו מאות לקוחות נסערים לסרטון, כאשר נשים רבות האשימו את "מואנה ביקיני" בכך "שהיא מאפשרת לגברים לפלוש למרחבים של נשים".

"זה גבר? חשבתי שאת בקטע של להעצים נשים? נראה שגברים מנסים להשתלט על כל מה שנשים מחשיבות כקדוש. המרחבים הבטוחים שלנו, הזהות שלנו ועכשיו האופנה שלנו", כתבה אחת בתגובה לסרטון. "סליחה אבל מואנה, לא ככה מעצימים נשים. זה שוב נותן לגברים את הכוח עלינו ואומר שהם עושים את זה טוב יותר", הוסיפה אחרת. לקוחה נוספת כתבה: "החלטה שיווקית נוראית. למה כולם מנסים בכוח להיות 'ווק'? הדוגמן מדהים אבל זה לא זה". מגיבות רבות ציינו שהן "מורידות עוקב" ולא ירכשו יותר ממוצרי "מואנה".

ככה זה נראה

התגובה של "מואנה ביקיני": הבעיה היא שלכם

"מואנה ביקיני" לא רק שלא הביעה חרטה על החלטתה לשתף את הסרטון - אלא פרסמה תגובה זועמת על כל המתלוננות. "אם ג'ייק בביקיני שלנו מרגיז אותך עד כדי כך, אנחנו חושבים שזו כנראה בעיה אצלך", כתב המותג בתגובה לעוקבת לא מרוצה.

מהמותג נמסר: "אנחנו מוצאים שזה די אבסורדי שאנשים מתנפלים על הפוסט הזה, פוסט אחד מ-12 שנות העסק שלנו, כדי לצאת באמירה פרועה על כך שאנחנו לא מעצימים נשים. מואנה ביקיני הוא - ותמיד יהיה - אחד המותגים הכי מכילים ומעצימים שקיימים. לא רק מבחינת המידות והעיצובים שלנו לנשים אלא - והכי חשוב - באהבה ובקבלה שלנו לכל הגזעים, העדות, צורות הגוף והמידות, המינים והנטיות המיניות. זה לא השתנה ולעולם לא ישתנה".

הוא הוסיף: "מגיבים רבים משתמשים בתירוץ שהם מאמינים שזה 'מעליב נשים', כאשר במציאות, די ברור שהם הומופובים ויש להם בעיה עם מישהו שמביע את המיניות שלו בגאווה ובביטחון. אנחנו שמחים לקבל ולשמוע פידבקים של אנשים - שליליים וחיוביים כאחד. אבל אנחנו לא כאן כדי לרצות את כולם. זו משימה בלתי אפשרית. אם אנשים לא מרוצים מהפוסט האינדיבידואלי הזה של גבר גאה, הומוסקסואל, שלובש פריט לבוש שהוא מרגיש בטוח בו, הם יכולים פשוט להמשיך לגלול או להפסיק לעקוב, לא כך? תארו לעצמכם שאתם חיים במציאות שבה אתם בוחרים להיעלב ממשהו ולהישאר בסביבה, להעיר ולהתעסק בזה, רק כדי לכעוס יותר ויותר. זה נשמע כמו בעיה אצלם, לא בעיה אצלנו, למען האמת".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד על קרינה אירבי
אושיית רשת שרקדה בביקיני מול אביה החורג: "אנשים טיפשים"

לפני ואחרי: היפהפיה שחשפה את השקרים של דוגמניות האינסטגרם

אני דוגמנית ביקיני וקוראים לי שמנה כי הירכיים שלי נוגעות בתמונות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוגמן מציג בגדי ים של נשים. moanabikini, צילום מסך
דוגמן בבגדי ים של נשים מעורר סערה ברשת/צילום מסך, moanabikini

הדוגמן בתגובה: "השנאה שלכם היא השתקפות של חוסר הביטחון שלכם"

הדוגמן במרכז הסערה, ג'ייק יאנג, גם הגן על עצמו והתעקש שהתפקיד שלו "מעצים מיעוט".

"יש הרבה סוגים שונים של נשים. נשים עם אנטומיה שונה ממה שאתם מחשיבים 'נורמלי'", כתב הדוגמן בתגובה, "אני לא אישה וגם לא טענתי שאני אישה. הפוסט הזה פשוט מעצים מיעוט ואני אסיר תודה על כך לנצח. השנאה שלכם היא השתקפות של חוסר הביטחון שלכם, לא שלי".

היו גם מספר עוקבים שניסו להגן על הסרטון ולשבח את מואנה על "מסירותה להכללה", כשאחת כתבה: 'אובססיבית! תודה שאת תמיד מכלילה במידות ובדגמים שלך! הסיבה מספר אחת שתמיד אתמוך במותג שלך". "הכמות המושלמת של יופי גברי ויופי נשי ביחד!' ואחרת הוסיפה: "בגדי ים מיועדים לכל מי שרוצה ללבוש אותם. למה מישהו בבגד ים מפריע לכם כל כך?".

הסאגה מזכירה סיפור דומה שאירע במרץ אשתקד כאשר מותג בגדי הים "סיפולי" (Seafolly) עבד עם המשפיען הא-בינארי דני טודורוביץ'.

דני, שמשתמשים בגוף שלישי "הם" ו"הן" ומזדהים כא-בינאריים, יצרו מחלוקת לאחר שהעלו לאינסטגרם תמונה שלהם כשהם לבושים בתחתוני ביקיני ירוק ליים וכיסוי תואם ליד חוף בונדי.

המשפיען הא-בינארי דני טודורוביץ' מדגמן למותג "סיפולי". Deni Todorovič/Seafolly, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זה קרה גם לחברת בגדי הים "סיפולי" בשנה שעברה עם המשפיען הא-בינארי דני טודורוביץ'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Deni Todorovič/Seafolly

"זו הפעם הראשונה שענקיות השחייה האוסטרליות האייקוניות @seafollyaustralia עובדות עם שגריר/שותף למותג טרנס", כתבו דני בתמימותן מתחת לתמונה.

מאוחר יותר הם ערכו את הכיתוב שלהם כך: "היום עשינו היסטוריה. זו הפעם הראשונה שענקיות השחייה האוסטרליות האיקוניות @seafollyaustralia עובדות עם אדם טרנס".

התמונה עוררה ביקורת אדירה הכוללת קריאות להחרים את המותג, שבעבר עבד עם דוגמניות כמו מירנדה קר וג'יג'י חדיד בקמפיינים הזוהרים שלו. הסופרת אלכסנדרה מרשל הייתה אחת מאלה שהתבטאו נגד הקמפיין ואמרה שמותג בגדי הים "לועג לנשים". 'ביי seafolly. לעולם לא שוב. קונה ממך בגדי ים כבר שנים רבות. לעולם לא עוד", היא פרסמה בטוויטר.

מאוחר יותר הכחישו ב"סיפולי" כי טודורוביץ' הינו שגריר של המותג ואמרו שהם "אורחים מיוחדים לאירוע הגאווה העולמי של המותג בסידני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully