וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החרם - קים קרדשיאן הופכת להיות הפנים של בלנסיאגה

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 8:46

בשנת 2022 חתול שחור עבר בין קים קרדשיאן לבית האופנה האהוב עליה וכעת סגירת מעגל - קימי הופכת להיות הפנים של בלנסיאגה. המעריצים לא מרוצים, אבל יש כבר הצצה לקמפיין החדש

בסוף שנת 2022 יצאו בלינסיאגה בקמפיין שעורר סקנדל גדול. ילדים קטנים מחזיקים תיקי דובי פרוותיים, כאלו הנראים מעולמות הסאדו מאזו. הרשת געשה ובמהרה החלה מחאה והאשמה כי המותג עוסק בהחפצת ילדים ופדופיליה.

קים קרדשיאן, אימא לארבעה ואחת משגרירות המותג הכי בולטות בשנים האחרונות החליטה לנתק מגע תוך כדי שהיא מעלה סטורי כי היא "מזועזעת" - בית האופנה מצידו פרסמה התנצלות רשמית והוריד את הקמפיין. בהמשך להשתלשלות האירועים קימי ציינה כי היא מעריכה את ההתנצלות ותשקול את צעדיה לגבי המשך התקשרות עם המותג.

קים קרדשיאן. platon לבלנסיאגה, אתר רשמי
עשתה חישוב מסלול מחדש וחזרה לעבוד צמוד. קימי לבלנסיאגה/אתר רשמי, platon לבלנסיאגה

השבוע הגיעה הגושפנקה כי העניינים סודרו לגמרי בין הקרדשיאנית לבין בית האופנה המצליח כשהאחת נבחרה להיות הפנים החדשות של המותג לצד ניקול קידמן, מישל יאו ואיזבל הופרט.

מנהל הקריאייטיב דמנה גווסאליה מנהל מערכת יחסית קרובה מאוד עם קימי, ואם נשים דברים על דיוקם גם אחרי הקמפיין השערורייתי עם הילדים הכוכבת חזרה מהר מאוד ללבוש פריטים בעיצובו וקשה היה להתעלם מההצהרה כי זהו מותג הבית שלה.

בהצהרה רשמית שפרסמה על החיבור כתבה "במשך שנים רבות בלנסיאגה היו חלק מהמון לוקים שלי. חלק מרגעים אייקונים. בית האופנה ההיסטורי מאמץ מודרניות לצד עבודת קראפט משובחת וגישה חדשנית תחת ידיו של דמנה. אני כל כך נרגשת להיות השגרירה של בלנסיאגה".

עוד בוואלה!

בזה לסכנה: העוקבים ברשת (שוב) תוקפים את קים קרדשיאן

לכתבה המלאה

אמש (שלישי) עלו לראשונה תמונות מהקמפיין החדש הנקרא "קמפיין הארון". קימי מצולמת בתוך חדר הארונות (האמיתי) שלה כשעל המדפים הוחלפו תיגי המותגים השונים בעשרות תיקים של בלנסיאגה בלבד. המעריצים מצידם מאוד מאוד לא מרוצים והספיקו כבר להציף את הפיד של הקרדשיאנית - "אנחנו לא שכחנו את הקמפיין ההוא", "את אימא! אנחנו לא שכחנו את הקמפיין מלפני שנתיים", וגם "חתמת כדי לייצג חברה של פדופילים? ביי גירללל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully