וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסיפ גירלז: קלי וקיילי מלרלרות בשורה הראשונה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 8:43

קלי רתרפורד הידועה בתור לילי ואן דר וודסון מ"אחת שיודעת" וקיילי ג'נר מוקמו אחת ליד השנייה בתצוגת האופנה של סימון רושה לז'אן פול גוטייה בפריז. התוצאה - הבסטיז שלא ידענו שאנחנו צריכות

קיילי ג'נר נחתה בפריז לשבוע אופנת הקוטור והתצוגה הראשונה אותה פקדה הייתה של של המעצבת האירית סימון רושה לבית האופנה המיתולוגי ז'אן פול גוטייה. רושה היא מאסטרית ביצירת פנטזיות. מתמחה בבגדים בעלי צלליות נפוחות ורחבות, חובבת פפיונים ידועה ושמה דגש רב גם על פלואידיות מגדרית. השילוב עם בית האופנה הצרפתי הוא כבוד גדול עבורה ונראה שהיא הצליחה להטמיע בקולקציה שנראתה על המסלול את כתב ידה ובו בזמן לשמור אמונים להיסטוריה המפוארת של המותג.

מחוץ למסלול היו שתי ליידיז שישבו בפרונט רואו והפכו לאירוע המרכזי. מי ידע שתהיה כזו דינמיקה בין אימא של סרינה לג'נרית הצעירה? קלי רתרפורד בת ה-55, לילי ואן דר וודסון האגדית מגוסיפ גירל, אושיית אופנה לכל דבר ועניין, הייתה אורחת כבוד של רושה. רתרפורד לבשה שמלה ורדרדה עם צווארון תפוח המזכיר מעט את הסילואטה של המוקיון, בשילוב פפיון אדום, סטילטו אדומות וסיכת ראש מתקתקה בעיצובה של רושה.

קיילי (26) מצידה הגיעה במחוך האייקוני של גוטייה מעליו הולבשה שמלה שקפקפה, הכל על גווני הניוד. הטוויסט הגיע באקססוריז המעולים - טבעת מחודדת כסופה עם זוג עגילים תואמים, ועוד כפכפי דראג על עקב אימתני מקולקציית האביב שנראתה על המסלול. המעריצים לעומת זאת פחות התלהבו מהמראה וטענו כי "היא נראית מבוגרת לגילה". יכולות להתחבר להערה.

קלי את קיילי לא הפסיקו לקשקש והרשת מוצפת בתמונות של השתיים כעליהן הולבש הכיתוב - גוסיפ גירלז. היינו שמחות להיות זבוב על הקיר או ליפסטיק בקלאץ' בכדי לשמוע על מה הן לרלרו שם בלי סוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully