וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל חזר להתרענן? תנו לו כמה טיפים לטיפוח וצחצוח מחרפן

גברי ישראל לא מאוד חשבו על הלוק בחודשים האחרונים - וזה בסדר. אבל מחוספסים שרוצים לרענן את המראה, בטח ישמחו לקבל המלצות לתכשירי טיפוח חדשים, שיעשו מהם לא רק אמיצים, אלא נוצצים

בואו נודה באמת, עם כל מה שקורה בארץ בחודשים האחרונים - כנראה ששימור המראה החיצוני היה בתחתית סדר העדיפויות של כמה מאיתנו. לכן אנו כאן, עבור החיילים שחזרו מהשטח, האבות שסבלו גם הם מלילות ללא שינה או האחים המתוחים, אם גם הבחור שלכן לא חובב את הלוק המחוספס, ליקטנו כמה המלצות לתכשירי טיפוח חדשים לגברים שיעשו נעים על העור, ריחני באוויר ואולי יעלו חיוך קטן על הפנים של הבנים בשנה האזרחית החדשה. כי למה לא לנסות?

סבון ומסכה של אורג'יניס

אבק דרכים? בדיוק עבור זה המציאו את סבון הג'ל לניקוי עם פחם פעיל ומסכת הפחם לניקוי הנקבוביות של אורג'יניס. בעוד שהסבון הוא לניקוי של נקבוביות עור הפנים ומכיל פחם במבוק מטהר, חומצה סיליצילית ושמן ווינטרגרין ומנטה, המסכה שתונח אחריו לכמה דקות על העור, כוללת פחם פעיל שפועל כמו מגנט להסרת הלכלוך, חימר סיני לבן נגד רעלים וממיסי מזהמים. 95 ש"ח לסבון, 125 שקלים למסכה, ברשת BE, המשביר לצרכן, טרמינל X וגלאם 42.

origins. יח"צ,
סבון יסודי לקרצוף/יח"צ

קרם לחות של סיסלי

אל תתייבשו, קרם הלחות לפנים Emulsion Ecologique של סיסלי היוקרתי, מועשר בריכוז גבוה של תמציות צמחים שמחיות, מזרזות ומחדשות את עור הפנים. שימו לב, כדי לשקם את מנגנון ההגנה של העור, תשלמו 866 שקלים ל-125 מ"ל בבוטיק אינדיבידואל, סופר פארם, אפריל והמשביר לצרכן.

סיסלי. יח"צ,
Emulsion Ecologique של סיסלי היוקרתי/יח"צ

סקראב גוף של NUXE

נמאס לכם ממרפקים יבשושיים? נסו את סקראב הגוף Reve De Miel, של מותג הטיפוח היוקרתי NUXE, שמבוסס על דבש, גבישי אורז וסוכר, פלוס שמני ארגן ובוראג. לא מדובר במתכון לעוגה, אלא בפילינג שכמעט כולו מרכיבים ממקור טבעי, שמחדש את העור, משקם ומזין אותו. אחרי השימוש, תוכל לגשת לפרח שלך בנינוחות, דבור. 130 ש"ח ל-175 מ"ל, באתר המותג, סופר פארם, גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

נוקס פילינג. יח"צ,
סקראב הגוף Reve De Miel של NUXE/יח"צ

מוצרי טיפוח לגבר של Edge

מותג הגילוח המיתולוגי Edge, השיק סדרות בשני ריחות (וצבעים, כתומה וירוקה) - כל אחת מהן כוללת סבון יעודי לפנים, ג'ל רחצה ותחליב לאחר גילוח - מוצרי פיתוח ישראלי למותג הבינלאומי, שייבחנו כפיילוט לעולם כולו. בעוד שהכתמתמים מיועדים לבעלי עור עדין, הירקרקים מועשרים באלוורה, כשכל אחד מהמוצרים יעלה בין 16.90 ל-18.90 ש"ח בסופר פארם ורשתות השיווק.

edge, טיפוח. יח"צ,
סבון יעודי לפנים, ג'ל רחצה ותחליב לאחר גילוח/יח"צ

Skin Moisture Solution של המותג הוותיק בובי בראון - הוא סרום, או "התכשיר שמורחים רגע לפני קרם הפנים ומגביר את הפעולה שלו, על מנת להיראות ולהרגיש כמו מיליון דולר". במקרה הזה, שלוש טיפות של הפורמולה יפעלו כמו מגנט לחות ופשוט קושרות את הלחות אל העור. 215 שקלים לבקבוקון, בחנויות המותג ובאתר.

עוד בוואלה!

המריחה המושלמת: 5 שפתונים שניסינו - ואהבנו בטירוף

לכתבה המלאה
בובי בראון. יח"צ,
Skin Moisture Solution של בובי בראון/יח"צ

בחורים שמחפשים פתרון של הכל במוצר אחד? בימים הקרים, אולי עדיף לזנוח את הקרמים לטובת שמן הגוף Huile Prodigieuse של NUXE. שמן לחות רב תכליתי, להזנה ולתיקון לעור (והשיער), שמורכב מ-7 שמנים בוטניים, כולל ויטמין E, בוראז' נגד קמטים, אגוזי מקדמיה, לוז ושקד מרכך, קמליה וארגן משקם. השמן בניחוח פריחת התפוז, וניל ומגנוליה, עולה 180 ש"ח ל-100 מ"ל, באתר נוקס, סופר פארם, גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

נוקס שמן. יח"צ,
שמן הגוף Huile Prodigieuse של NUXE/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully