וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר נודלמן לא שוכחת מה חשוב באמת. גם על השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 10:51

לרגל הפרימיירה בלונדון של הסרט החדש המגולל את חייו של בוב מארלי הגיעה הדוגמנית והשחקנית הישראלית עומר נודלמן בשמלת ערב שחורה סקסית ועליה הכיתוב שכולנו מדקלמים כבר 117 יום - תחזירו אותם הביתה. עכשיו

אחרי שמייגן מרקל והנסיך הארי הגיעו לפרימיירת הסרט החדש והמדובר על חייו של בוב מארלי בארץ מולדתו ג'מייקה, מתחילות ההשקות ברחבי העולם. אמש (שלישי) התקיימה ההקרנה הראשונה בלונדון ולאירוע הגיעו לא מעט כוכבים בינלאומיים, ביניהם גם אחת משלנו - עומר נודלמן שהגיעה כאורחת מיוחדת של אולפני פרמאונט.

עומר נודלמן. עמרי לוי, צילום מסך
BRING THEM HOME. עומר נודלמן/צילום מסך, עמרי לוי

נודלמן, שהתחילה את דרכה כדוגמנית, כבר תקופה מבססת את מעמדה כשחקנית מוצלחת עם תפקידים ב"בעלת החלומות", "בת השוטר", "אינפינטי" ועוד פרויקטים גדולים בקנה. על אף הפרידה הכואבת מהארוס, נודלמן מגייסת את מיטב משאביה להסברה ברשתות החברתיות על הטבח של ה-7.10 וכעת ניצלה גם את ההזדמנות על הרד קרפט כדי שהעולם לא ישכח עם מה אנחנו מתמודדים במציאות ההזויה בה אנו חיים.

עומר נודלמן. יח"צ,
על השטיח האדום בלונדון לסרט one love/יח"צ

השחקנית צעדה בשמלת ערב סקסית בעיצובה של נוי אליהו. שמלת כתף אחת שחורה עם קאט-אאוט דומיננטי במרכז הבטן ועל איזור החזה הכיתוב BRING THEM HOME עשוי ברזל וקישוטי אבנים בפינות האותיות.

את האלמנט התלת מימדי שהולבש על החזה יצרה מעצבת התכשיטים רוית אביטל שגם עיצבה בעבר את סמל החטופים בזהב - אינטרפטציה אלגנטית להניח על דש החולצה כאשר 50% מההכנסות נתרמות למטה החטופים. עוד קישטו את השמלה שתי כפפות שחורות עד המרפק וגולגול מהודק שהדגיש את פניה היפות של נודלמן.

עומר נודלמן. עמרי לוי, צילום מסך
"מילים שהפכו להמנון לאומי. לא תהיה לנו תמונת ניצחון בלי שהם יחזרו"/צילום מסך, עמרי לוי

"תחזירו אותם הביתה!", כתבה נודלמן בדף האינסטגרם שלה, תוך שהיא מעלה תמונות מצילומים מלאים של השמלה, מעט לפני האירוע בלונדון. "מילים שהפכו להמנון לאומי כמו קעקוע שנחרט בלבבות של עם שלם. 136 חטופים שחייבים להחזיר אותם הביתה. לא תהיה לנו תמונת ניצחון בלי שהם יחזרו".

עוד בוואלה!

שקוף שטוב לה: עומר נודלמן ב'שמלת האובססיה'

לכתבה המלאה
עומר נודלמן. עמרי לוי, צילום מסך
שמלה בעיצובה של נוי אליהו. נודלמן/צילום מסך, עמרי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully