וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללת השמלה: המקרה ההזוי של המלכה לטיסיה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:12

לקבלת פנים דיפלומטית בארמון זרזואלה במדריד הגיעו מלך ומלכת ספרד לברך את הנוכחים. לטיסיה לבשה שמלה מאכזבת ובאופן קוסמי/מלחיץ שכזה עברה את אותה תאונת מלתחה כמו בפעם הקודמת שלבשה את השמלה. צפו

המלך פיליפה חגג השבוע יום הולדת 56, ולאכזבתנו אף תמונה זוגית/לוק רותח של האישה לא נרשם. האירוע הפומבי הכי סמוך לחגיגות היה שלשום (שני) כשהמלך והמלכה אירחו בארמון זרזואלה שבמדריד קבלת פנים דיפלומטית רשמית. הוא בבגדי המלך (החדשים, הישנים, לא משנה מה הוא נראה משגע) והיא - בשמלת טאפט מעייפת בכחול נייבי אותה לבשה כבר בעבר.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מקוות שיש ביטוח. לטיסיה מלכת ספרד והתקרית/GettyImages

השמלה המדוברת בעיצוב אישי של תופר המלך והמלכה עם חגורת מותן מובנית אותה קשרה לפפיון וכפתורים עגולים בחלק העליון. את השמלה עיטרו תכשיטים יוקרתיים מהאוסף המלכותי - שרשרת זהב משובצת יהלומים ובסופה פנינה ואבני ספיר יוקרתיות. לשרשרת גם צמיד תואם משובץ כולו באבני ספיר אובליות וכאן מגיעה התקרית.

כשניגשה ללחוץ יד לאחד האורחים נפל הצמיד מידה על הרצפה. לטי מיד התכופפה להרים (מזל שלא העבירו שם דייסון) ופיליפה המתוקי עזר לה לענוד. מאוד מקוות שיש ביטוח שלא התעופפה לה איזה אבן מהנפילה, הא?

אז מדוע שמלה מקוללת? בשנת 2022 לבשה המלכה את אותה השמלה לאירוע רשמי אחר (לא ברור למה אגב, היא חייבת ללכת לארכיון), חג הפסחא הצבאי, אז נפל לה תכשיט נוסף - סיכת פנינה אפורה מעוטרת ביהלומים שירשה מהמלכה ויקטוריה אאוחניה. גם שם תועד המקרה והמלכה שידרה עסקים כרגיל אבל אם זה לא מסר מהיקום שאומר לך שהשמלה הזו חייבת ללכת מתוקה - אנחנו לא יודעות מה.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
הגיע הזמן להעביר את השמלה לארכיון מותק. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully