וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חשפה את הטיפים שלה לפנים זוהרות - והעוקבים מיד מצאו על מה להתלונן

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 10:10

הדוגמנית המצליחה חשפה את שגרת הבוקר שלה לפנים זוהרות, אז גם עשתה ספוילר לסדרת המוצרים שהיא עומדת להשיק, אבל לעוקבים, כמו תמיד, היה משהו קטן להיתפס עליו

שלושה מוצרי מאסט הב בסיסיים בהם משתמשת בר רפאלי בכדי לתת קצת גלואו בבקרים. שלושתם של מותגי היוקרה דיור ושאנל, אבל לפני כן טיזר קטן להכנת הפנים בחסות מוצרי הטיפוח החדשים של רפאלי, עליהם היא מספרת כי כבר עובדת שנתיים בקדחתנות, ומסקרן לדעת מה עתיד להיות ליין מוצרים, מטיב הפורמולות ועד רמת המחיר.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט הב. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי מריחת הסרום, קרם הלחות וקרם העיניים התפנתה רפאלי להראות כיצד היא משמשת בקונסילר של דיור - מתחת לעיניים כמובן ובמקומות ההכרחיים להסתיר פגמים קטנטנים אותו הספיגה באמצעות ספוג. כן, לכולן יש פגמים וגם לברבור. לאחר מכן המשיכה עם ברונזר קרמי של שאנל (ממוצרי הדגל המוצלחים של המותג) ועם הצד השני של הספוג תפחה בעדינות על הלחיים עם סומק סטיק ורדרד של שאנל פלוס השלמה של נגיעה בעיניים ובאף למראה 'פרשי'.

לבסוף העבירה סירוק קל על שערה הבלונדיני עם המברשת נגד קשרים של מייסון פרסון, ושם קמו העוקבים. לאורך כל הסרטון נראית רפאלי עם סרט שחור לראשה - פריט חיוני לכל מתאפרת אגב בכדי לא ללכלך את מסגרת השיער. שוונצים קטנים בצבצו מהמסגרת והעוקבים נכנסו לשטף.

עוד בוואלה!

דם רע: בר רפאלי נגד טיילור סוויפט וסלינה גומז

לכתבה המלאה
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
תניחו לשוונצים. בר רפאלי בשגרת הטיפוח/צילום מסך, אינסטגרם

"השוונצים למעלה בשיער הפריעו לי כל הסרטון, את צריכה להפסיק להשתמש בפן הוא קורע לך את השיער", "יש לך שוונצים!", וגם "השוונצים זה שיער פלומתי שהוא נתלש. צריך להסתפר כל שלושה חודשים, השורש מתחזק וזה סופו של כל שוונץ". עם כל הכבוד לכל הד"ר שבקהל, רפאלי דאגה להגיב וטענה - "זה לא פן, השיער פשוט ככה". לבסוף הייתה גם עוקבת שדאגה לווסת - "ברור שזה מה שהפריע לכם, כי כל השאר מושלםםם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully