וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס שכחה את התחתונים - וזה היה משגע

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 9:58

טיילור סוויפט היא אומנם הזוכה הגדולה של ערב הגראמי, אבל הכוכבת הבלתי מעורערת היא מיילי סיירוס מהלוקים, ההופעה ונאום הזכייה השובב על הבמה. אז מה לבשו הכוכבות המעניינות לטקס הגראמי?

ערב גראמי כיפי במיוחד התקיים אמש (ראשון) בלוס אנג'לס עם שורת כוכבים מהטובים שיש פלוס הופעות אורח מפתיעות של מריה קארי וסלין דיון, שנמצאת כרגע בהשהייה מהקריירה המוזיקלית בשל בעיות בריאותיות. הזוכה הגדולה של הערב היא טיילור סוויפט, אחרי שנה של סיבוב הופעות מצליח ואלבומים שהוציאה מחדש אשר השתלטו על מצעדי המכירות וההשמעות. סוויפט הפכה לאמנית הראשונה אי פעם שזוכה בפעם הרביעית בפרס הגראמי לאלבום השנה, אבל ברמת האאוטפיט לא נרשמה הצלחה כבירה.

כוכבת הפופ לבשה שמלת סטרפלס לבנה של סקיאפרלי עם שסע עמוק, כפפות שחורות עד אחרי המרפק, נעלי פיפ טואו בשחור ומיקס אנד מאצ' של מספר שרשראות מצ'וקר מיהלומים שחורים ועד ענקי יהלומים נופלים.

טיילור סוויפט. GettyImages
לא נהננו. טיילור סוויפט בשמלה לבנה של סקיאפרלי/GettyImages

הזוכה הגדולה, מבחינתנו לפחות, היא מיילי סיירוס שזכתה בביצוע הסולו של השנה על הסינגל flowers וסיחררה בחמישה לוקים נהדרים. שלושה מהם שהכי אהבנו - על השטיח האדום בקאסטם מרג'יאלה, פיס וינטג' משנת 1997 המעניק וייב של זינה הנסיכה הלוחמת עם עיטורי זהב אול אובר וכיסוי מדויק באזור החזה והמפשעה.

מיילי סיירוס. GettyImages
הנסיכה הלוחמת. מיילי סיירוס במרג'יאלה/GettyImages

לוק נוסף איתו עלתה לקבל את הפרס - שמלת וואן שולדר חומה ומ-ט-ר-י-פ-ה עם שסע עמוק להשתגע וצעיף פרווה הכל מייד ביי גוצ'י שליווה נאום זכייה שובב: "מקווה שלא שכחתי אף אחת בתודות שלי, אבל יש סיכוי ששכחתי לשים תחתונים". אייקונית.

השיער לערב היה באווירת דולי פרטון, מדורג ומלא ווליום והמשיך איתה גם ללוק ההופעה כשהיא לבושה בשמלת פרנזים מתכתית עם קאט- אאוט מכובד באיזור הבטן - וינטג' בוב מאקי, שמלה משגעת אותה לבשה בעבר גם האחת והיחידה שר.

מיילי סיירוס. GettyImages
הכי טוב מבחינתנו - סיירוס בשמלת פאייטים חומה של גוצ'י/GettyImages
מיילי סיירוס. GettyImages
"זכיתי בגראמי". מיילי נותנת עבודה על הבמה בווינטג' בוב מאקי/GettyImages

אם מותר כבר לפרגן אחרי שהתנצלה בפומבי בריאיון והביעה אמפתיה למתרחש בישראל אחרי הטבח של ה-7 באוקטובר - דואה ליפה בשמלת קשקשים כסופה ומוצלחת של courreges וענק יהלומים מטמטם של טיפאני. בשיער היא שומרת אמונים לגוון הבורגנדי ונראה שזה עובד לה.

דואה ליפה. GettyImages
כבר מותר לפרגן קצת? דואה ליפה בשמלת קשקשים שקופה של courreges ותכשיטים של טיפאני/GettyImages

האיש שהגיל הוא לא פקטור מבחינתו, לני קרביץ, לבש חולצה שקופה של מרג'יאלה ממנה בצבצו שלוש שרשאות צלב עצומות, מעליה שרוולון עור שחור שהתכתב עם מכנסי סקיני מעור שחור וחגורת ניטים. רוקנרול עד הסוף.

משעממות/לא ברורות היו ביונסה בלוק בוקרת עם כובע לבן וחליפת מכנסיים קצרה מעור של לואי ויטון פלוס בלונד הפלטין השרוף אותו היא חייבת לשחרר ומהר. הבנו שזו פאה ועדיין - די. אוליביה רודריגו שהצטלמה לצידה נראתה חביב בוורסצ'ה, אך בלי שום חידוש או עניין.

לני קרביץ. GettyImages
לני קרביץ אלוהי בחולצה שקופה של מרג'יאלה/GettyImages
ביונסה. GettyImages
ביונסה בוקרת בלואי ויטון ואוליביה רודריגו בוורסצ'ה/GettyImages

הפתעה נעימה הגיעה מכיוונה של סלין דיון, כוכבת העל שכבר תקופה נעלמה מהבמות בשל מצבה הבריאותי. דיון נראתה נהדר עם שמלת מעטפת של ולנטינו בוורוד בהיר ומעליה מעיל חום גדול של המותג, ענק יהלומים של טיפאני וקארה מתוקתק. אהבנו.

עוד כוכבת על-זמנית - מריה קארי שעלתה להגיש פרס לבושה בשמלה נוצצת של לאורה בסקי, מעצבת שמלבישה על בסיס שבועי את השחקנית סופיה ורגרה. מחשוף נדיב, שסע מוצלח וגלאם שמזוהה עם קארי כל כך - בייביליס מוקפד ואיפור זוהר עם עיניים מעושנות.

סלין דיון. GettyImages
ביקור מפתיע. סלין דיון בוולנטינו וענק של טיפאני/GettyImages
מריה קארי. GettyImages
מריה קארי נראית אש בגלאם של פעם לובשת לאורה בסקי/GettyImages

עוד בקהל - ג'ון לג'נד והוויפי כריסי טיגן בשמלת מיני שחורה עם עיטור פרח ורוד ועצום של סופי קוטור בשילוב נעלי פלטפורמה גבוהות בשחור. גם כריסטינה אגילרה נכחה באירוע והתבלטה תודות לפיגורה החדשה והחטובה שהשיקה בשמלה תכולה של דולצ'ה, שרוולים ארוכים ושובל, רק חבל על האיפור הכבד והשיער שהיה משוח לאחור. פחות עבד ביחד.

כריסי טיגן, ג'ון לג'נד. GettyImages
כריסי טיגן בשמלת פרח של סופי קוטור וג'ון לג'נד בחליפה שחורה מסאטן/GettyImages
כריסטינה אגילרה. GettyImages
מפתיעה. כריסטינה אגילרה חטובה בדולצ'ה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully